voor jola71

A

Anoniem

Guest
hee hihi we zijn allebij zelfde dag uitgerekend haha dus je bent dan nu 4weken en 1dag spannend he heb je al een afspraak bij verloskundige?

groetjes

Hoi Patricia,

Ja, wij zitten aardig dicht bij elkaar in de buurt. Morgen ben ik officieel 4 weekjes. Spannend allemaal hè? En nee...... heb nog niet gebeld met de gyn. Om medische redenen Factor V Leiden en heb een trombose gehad moet ik onder controle bij de gyn. Maar ik ben van plan om binnenkort te bellen dat had ik bij ons eerste kind ook en kon toen terecht toen ik ongeveer 6 à 7 weken was. Heb toen een inwendige echo gehad.

Is dit jouw eerste kindje?

Liefs, Jolanda

hoi hoi

ja ik ben vorig jaar zwanger geweest en heb toen een miskraam gehad was ook door de pil heen...dus eigenlijk 2e kindje
vandaar dat ik dus ook een vervroegde echo krijg 24juli dan ben ik ongeveer 8weken en dan gaan ze puur na het hartje enzo luisteren en dan bij 11weken weer een dan speciaal voor de baby en te kijken hoelang ik dan echt ben dus spannend   allemaal hoe oud ben je en dit is dus jullie 2kindje?

groetjes

Hoi hoi,

Dus dit is eigenlijk ook jullie tweede zwangerschap? Ik wist niet dat je eerst een bloedtest krijgt en dan pas bij 11 weken een echo? Ik heb wel gehoord van een vriendin die zwanger was dat die al een echo bij de verloskundige kreeg met 8 weken. Misschien kan jij ook daarnaar vragen?
Ik ben trouwens 35 jaar en heb een dochtertje van net 1 jaar oud.

O ja, volgens de banner ben ik 5 maart uitgerekend.

Groetjes, Jolanda

Oh he he, ik bedoelde in plaats van bloedtest dus het luisteren naar het hartje,

Zullen wel de hormonen zijn, hihi

nee ik ga 24juli een echo krijgen geen bloedafname en ja is eigenlijk ons 2e zwangerschap ik ben trouwens een stukje jonger ben 22

Terug
Bovenaan