voor jolanda de kut

dit is echt de laatste tijd die ik aan je ga besteden vieze hoerige kut.
Je bent echt triest bezig en wij worden allemaal heus wel zwanger en zijn er dan veeeel blijer mee dan jij.
En ga zo maar lekker door met andere zwart maken ooit word je ervoor gestraft joh, ik hoop het en het gebeurt geloof me maar..

dooooeeeeiiiii blije zwangere jolande
een fijne dag nog

jolanda,
Homo??? Is je eigen mannetje niet zo meelevend als die van ons?? begin je dan meteen te schelden? Ja ja je ziet het maar als het wat langer duurt dan heb je wel een sterke band met je man of vriend toch? Ja ja dat zul je nooit weten.
maarre het lukt je niet echt hard he? Wij zijn niet zielig hoor!! En al helemaal niet onvruchtbaar. Dus meid ga een hobby of vrienden zoeken, je weet niet waar je over praat. En dan nog iets de enige die zielig is ben jij en niet wij. Je bezorgt ons heirmee een heerlijke tijd.!! het zal me niet verbazen als je zelf nog een kindje bent en jezelf voordoet als een moeder van bijna 2 kinderen. Het is tenslotte schoolvakantie, en jijmoet je ergens mee bezog houden! Fijne vakantie nog JOCHIE
Doei doei Ang..

Doei

Wat gek Lilian dat je spijt hebt gekregen toen je hoorde dat je geblokkeerd zou worden.In mijn bed gisternacht moest ik nog om je lachen.Ik dacht echt van heb jij dat.Ik moet eerlijk bekennen dat ik erg vaak om je moest lachen.Niet omdat je iedereen afbekte,maar de enorme droge humor die je hebt.Ik wil je hiermee niet aanmoedigen hoor,maar toch bedankt voor het af en toe op vrolijken.

Terug
Bovenaan