voor Jolanda

Hoi Jolanda,
Ik zag dat je net online was en dacht ik zal even een berichtje sturen.
Ik ben blij want het is gisteren gelukt...hahaha En hopelijk morgen nog een keertje en dan maar weer afwachten.
Mijn vriend en ik hebben er gelukkig nog wel lol in samen dus dat is wel belangrijk.
Heb je vandaag alweer getest? Ben zo benieuwd, en ik gun het je enorm. Je bent inderdaad nog jong, maar dat is toch fijn..Heb je iniedergeval nog even de tijd, maar ik kan me wel voorstellen dat je graag een tweede kindje wilt.
Ik heb deze week nog wat stress vanwege mijn opleiding, en ik moet het weekende werken maar ben vlg week dinsdag en woensdag lekker vrij. Ga ik lekker niks doen!
Succes met testen en tot schrijfs
Liefs Esther

Hoi Esther,
Bedankt voor je berichtje.Mooi dat het gisteren gelukt is, en nu maar hopen dat het raak is. Ik heb vandaag weer een test gedaan, negatief! Wat nu, ik probeer maar een beetje aan iets anders te denken. Het hoeft ook niet perse, maar ja het zou wel leuk zijn.
Ik word nu echt een beetje zeurderig, thuis ben ik ook niet te genieten,heb in ieder geval geen zin om te klussen, maar ja mijn man wel....
Wat doe je voor opleiding? Hoort het bij verpleegkundige? Wel druk werken en leren! Succes ermee, en ik duim voor je dat het lukt deze maand!Gelukkig dat je vriend er lol in heeft, dat is zeker belangrijk!Tot schrijfs!
Liefs Jolanda

Terug
Bovenaan