voor: jongemoeder

A

Anoniem

Guest
He jongemoeder,

Ben je ook net gestopt met de pil??? Het kan namelijk ook zo zijn dat mn lichaam in de war is omdat ik net gestopt ben met de pil (het is n eerste ronde) en daardoor dus onder de puisten zit...wel vreemd dat ze ineens komen...

knufje

Ja ik ook net gestopt met de pil en eerste ronde daarom verwacht ik nu ook niet gelijk dat ik zwanger ben hoor, maar ja mijn hele lichaam doet zo vaag. Ben smorgens vroeg en savonds wat misselijk en pijn in me onderbuik en heel erg moe enzo, maar ja je lichaam kan je ook goed voor de gek houden he dus ik verwacht niks maar hoop het stiekem wel...... Hoop voor ons allebei dat we elkaar snel kunnen feliciteren!!
Vind het wel heel leuk dat er iemand is die net als mij net gestopt is met de pil en eerste ronde en dezelfde klachten, is toch wel leuk om ervaringen enzo uit te wisselen.

Groetjes van mij..

he jongemoeder,

ja, wat grappig zeg dat je ook net gestopt bent! Ik heb alleen geen last van moeheid of misselijkheid . Maar ja, dat kan ook weer bij iedereen anders zijn. Nu maar hopen de 23e!
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben 24.

Knufje

Ja echt heel leuk, ook omdat we allebei net begonnen zijn enzo, vind het echt leuk dat ik iemand heb waar ik ervaringen mee kan delen enzo, het zou wel heel toevallig zijn als we allebei tegelijk zwanger zouden mogen raken!!

Ja inderdaad,

hier heb ´je mn mailadres...dan kunnen we mailen als je dat leuk zou vinden.-...

S_van_der_wende@hotmail.com

knufje

hey hey
ben ook net gestopt met e pil! ben nu 2o bijna 21! leuk om te weten dat er meer jonge meiden zijn

x coortje

Terug
Bovenaan