voor joy23

Hoi,

Emma heeft vandaag elk slaapje in de bakerzak gelegen. Ze wil heel graag op haar handjes sabbelen en wordt er driftig van dat dat niet lukt. 2 natte plekken in de bakerzak inderdaad. Het inslapen gaat nu dus weer wat moeilijker. Vooral vanavond was ze echt even overstuur hiervan terwijl  het inmiddels 's avonds goed ging met inslapen.  Verder heeft ze nog steeds hazeslaapjes gedaan. Ze sliep niet langer dan normaal.
Vanmiddag was ze in de box echt haar handjes aan het ontdekken en  bestuderen. Ik weet  het, na 1 dag kun je nog niet zeggen of het helpt, maar ik vind het echt gemeen van mezelf dat ik haar dit aandoe.  Ik zal nog even doorzetten hoor, maar er moet wel snel verbetering te zien zijn! Ik ga het niet weer een week uitproberen als ik geen resultaat zie! Kortom: ik ben niet helemaal overtuigd nog.

groetjes, Diane    

Hoi,

Ja, je moet het even een paar dagen aankijken, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet meer weet wat ik er de eerste dagen van vond, ik weet wel dat ik een keer gedacht heb, dit werkt bij mij zeker weer niet en dat mijn moeder zei, kijk het nou even aan, en zo gezegt zo gedaan, en gelukkig het werkt! En  het is ook wel jammer aan de ene kant dat het net dit moment is, van ontdekking van de handen. Kijk het ff aan en vind je het niks wil ik hem anders wel overkopen van je want ik moet nog een tweede bestellen, ik heb gisteren ook wel gelijk het capje besteld, want het word s nacht wel steeds kouder, en ik merkte dat ze toch weer een beetje koude handjes kreeg.

Groetjes Elise

hoi,

Vannacht hebben we haar na 1 uur huilen, driftig  en nog klaarwakker zijn toch maar in haar slaapzak gelegd. Daarna was ze binnen 5 min in slaap.
Nu vanmorgen weer in de bakerzak en wat denk je?  Ze  heeft af en toe geluid gegeven maar  slaapt na 3 uur nog steeds!!! Hiephoi!!!

groetjes, Diane  

Hoi,

Wat GOED!!!! Ik ben echt blij voor je, hopen natuurlijk dat ze het wel zo blijft doen, maar ik denk van wel, je heb alleen kans dat je na ongeveer 3 dagen een terugslag krijgt, maar die hoort erbij, Chelsey had het bij 1 slaapje en toen dacht ik gelijk het werkt niet meer....zie je, ze gaat weer huilen, maar daarna was dat weer over en de rest weet je.

Groetjes Elise

Hé hallo,

ik praat even met jullie mee. Ik heb ook goede ervaringen met de bakerzak. Borus was heel onrustig en had ook van die hazeslaapjes. Sinds hij een week of zes is ligt hij in de zak en dat gaat echt goed, hij is nu 12 weken. Hij heeft ook zijn handjes ondekt, maar hij sabbelt gewoon door de bakerzak heen met natuurlijk als gevolg 2 natte plekken. Maar ja, het is zulke dunne stof dat het zo droog is. Ik doe trouwens nog wel een dekentje over hem heen, tot net halverwege zijn borst. Alleen de zak is inderdaad te koud. Ik was hem trouwens meestal met de hand, direct als hij wakker wordt, even centrifugeren en op de verwarming, dan is hij weer droog bij het volgende slaapje. Zonder gaat echt namelijk niet lukken. Zodra hij moe wordt, doe ik de zak aan en hij wordt gelijk rustig.
Groetjes,
Josie

hoi Josie en Elise,

nog zo'n succesverhaal dus. Emma wordt niet rustig van de bakerzak, integendeel, ze wordt er juist heel driftig van als ik hem aan doe. Maar na 15   min is ze meestal wel in slaap of tenminste rustig. Ik heb vannacht de cape er om heen gedaan en dat vond ze prima. Vanmorgen temp 37.1 dus niet te warm.

groetjes, Diane

Hoi,

Wat fijn om te horen dat meer mensen er baat bij hebben!
Ik heb nu ook het capje en ik vind het ideaal, ik doe alleen een lakentje over haar heen, en ze heeft geen koude handjes meer. Chelsey kan soms ook weleens een beetje driftig worden als ik hem aan doen, maar meestal als ik hem dichtrits en haar oppak dan is het alweer goed, al blijft ze zich wel inslaap huilen, maar de tijd wordt wel steeds korter, op een uitzondering na.

En ik zag je topic over hoeveel ze drinken, Chelsey drinkt 5 keer 150cc met 5 scheppen, en sinds vandaag doe ik alleen bij de ochtend voeding 180cc met 6 scheppen, dit doe ik omdat ik de laatste dagen merkte dat ze na de ochtend voeding alweer snel om eten vroeg, en vandaag kwam ze pas weer na 4 uur, dus ik denk dat ze echt meer wou.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan