voor juffie

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Gefeliciteerd! Las dat jullie er ook weer een dochter bij hebben, maar dat dat niet zonder slag of stoot is gegaan. Ik ken je nog van het december 06 forum en de dag in utrecht!

Ik wil je heel je heel veel sterkte wensen met de kleine meid, die ondertussen dus alweer 3 mnd is. Fijn dat het nu met de regelmaat goed gaat. Heeft ze nu geen/minder last van de reflux?

Wat vind jeske van d'r zusje? Simon vind haar helemaal geweldig. Zoekt knuffeltjes voor d'r uit, wil d'r de fles en fruithapjes e.d. geven. Knuffelt graag met d'r. Echt zijn zusje.

Hoop voor je dat het grote genieten zonder zorgen (de reguliere wel natuurlijk) nu eindelijk voor jullie kan beginnen!

Groet, Liesje (zit nu op mrt 08 forum).

Hey Liesje,

leuk van je te horen.

Het gaat hier inmiddels goed hoor. De reflux is met de medicijnen onder controle. Ik weet niet of je het hele verhaal kent. Fenna is met 32 weken zwangerschap gehaald met een spoedsectio en had een groeiachterstand. Ik had het HELLP-syndroom. Het was even heel spannend voor ons allebei maar we hebben het gered.
Helaas heeft Fenna een hersenbeschadiging opgelopen door de vroeggeboorte. Echt onbezorgd genieten is er voor ons niet helemaal bij, maar dat neemt niet weg dat we heel blij zijn dat we Fenna eindelijk thuis hebben.
Jeske vindt Fenna erg leuk, is nieuwsgierig naar haar. Maar Jeske heeft ook wel het eea meegekregen van de situatie en is soms wat angstig om alleen gelaten te worden. Wel begrijpelijk.

Hoe gaat het met jou? En met je kids? Heb je een beetje van de zwangerschap kunnen genieten? Kan me zo voorstellen dat het misschien best even onzeker was voor je maar jeetje een zoon en dochter. Dat is toch een koningskoppel of zoiets? Zit je al een beetje in een ritme?

Terug
Bovenaan