voor juffy

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ben jij in maart gestopt met de pil?
Was mij even niet duidelijk, als jij 28 maart je ongi had in je stop week is dit dus de eerste maand dat je zwanger kunt raken en dus ronde 1. Nou ik hoor het wel.

En ja ik verander de lijst steeds, en plaats hem dan opnieuw, dus ik houd vanalles bij haha!!!

Groetjes en suc6 Doortje

Hoi Doortje,

Zou best kunnen hoor. Moet er nog effe aan wennen, al die termen.

Ik ben op 28 februari gestopt met slikken, ik ben in maart al 1 keer ongesteld geweest nadat ik gestopt was. Toen bleek ik dus niet zwanger.
Nu komende week zou ik weer ongesteld moeten worden. Maar dat blijft nog effe de vraag, dat weet ik woensdag of donderdag.

Ik weet niet precies hoe jullie tellen, dus het zou kunnen dat ik pas in de 1e ronde zit. Hoe meer ik lees en hoe meer informatie ik krijg hoe beter dat het gaat(hihih).

Kom je er een beetje wijs uit? Anders hoor ik het wel weer!

Liefs Juffy

hoi Jufy

Als jij 28 februari gestopt bent, zit je in ronde 2. Ik zal je op de volgende nod lijst vermelden

Groetjes en veel suc6 Doortje

sorry kom er geen wijs uit. geeft niet dat je het niet weet, hier een aantal tips.

Je bent 28 februari gestopt klopt dit?
Toen ben .... februari/maart ongesteld geworden, dit is dag 1 van je cyclus.
Vervolgens ben je .......maart ongesteld geworden, de dag hiervoor was de laatste dag van je vorige cyclus. De ongesteldheids dag is weer de eerste van de nieuwe cyclus.
Dan kun je aan de hand daarvan uttellen wanneer je weer ongesteld moet worden. Je neemt dan het aantal dagen van cyclus 1.
Je kunt ook es bij www.babybrabbel.org kijken. Daar kun je een vruchtbaarheids kalender maken, door het invoeren van de eerste dag van je ongesteldheid.

Ik hoor het wel, wat ik wel weet is dat je in ronde 2 zit.
Het was mij onduidelijk, omdat je zei a.s woensdag 27 april, maar a.s woensdag is pas 20 april???

Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan