Voor jullie allemaal

Hoop niet dat het er 2x opstaat maar ik zie dat mijn 1e berichtje niet verschijnt, ook niet na het toveren met de getoonde berichten (gelukkig had ik de tekst gekopieerd).

Hoi meiden,

Mede op verzoek van Po een berichtje van mij.

Ik vind het allereerst heel lief dat jullie zo met me meeleven. Ik vond het een beetje vervelend om hier mijn zwangerschapsverhalen op te schrijven, ook omdat de "nieuwelingen" net een mk achter de rug hebben maar wat Po zegt klopt ook. We hebben altijd zo met elkaar meegeleefd dat ik niet nu ineens niet meer moet vertellen hoe het met me gaat.

Nou, ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Dat is dus nog helemaal niets en ik zit regelmatig in onzekerheid (elke keer als ik naar het toilet ga ben ik weer bang om bloed aan te treffen!).... Maar goed, ik voel me wel meer zwanger dan de vorige keer. Ik ben erg snel moe, af en toe misselijk en heb vochtafscheiding. Allemaal dingen die ik de vorige keer niet had. Ik weet dat het geen garantie op succes is maar het voelt wel beter deze keer.

Ik mag 8 februari langskomen voor de echo om te kijken of het hartje klopt. Robin en ik zijn nu al doodnerveus voor het moment dat de echo op de computer verschijnt. Ik houd jullie zeker op de hoogte hoe dit allemaal gaat.

Verder lees ik nog trouw jullie verhalen en leef ik erg met jullie mee (ik weet dat dat ook voor Sammy geldt!). Ik hoop dat iedereen ons snel gaat volgen en dat we nooit meer zo'n ellendige mk hoeven mee te maken!

Dikke kus F.

Is ook zo hoor deel het maar met ons. Geluk en verdriet ligt dicht bij elkaar of niet dan. Het is voor ons ook alleen maar mooi dat er weer iemand het forum gaat verlaten dat is toch iets positiefs. Hoop dat voor je dat de komende weken voorbij vliegen zodat je bevestiging krijgt en dat alles maar goed mag zijn. Succes en wij lezen jouw verhalen ook hoor.
Liefs van mij

Hey F.

Fijn te horen dat het goed met je gaat. De dagen kruipen zeker voorbij he. Ik weet precies wat je bedoeld, je kunt de dagen wel wegkijken. Ik hoop in iedergeval dat deze zwangerschap goed gaat en dat je binnenkort je ienieminie mensje mag bekijken.
Dat word een hele spannende dag die 8 februari! Hartkoppingen op de stoel bij de gyn maar je moet er gewoon vanuit gaan en het vertouwen hebben dat het dit keer goed gaat.

Sterkte met de spannende dagen,uren en minuten. Hou ons op de hoogte hoe het met je (jullie) gaat.

Liefs Bibi

Bedankt voor jullie reacties! Jullie zijn echt lieverds en ik blijf jullie volgen. Op het nieuwe forum maak ik toch niet zo snel de maatjes die ik hier heb gevonden in jullie!

Dikke kus F.

Hoi F,

Ik versta mezelf onder 1 van de nieuwelingen. En ja ik heb nog veel verdriet, maar vind het ook heel fijn om goed nieuw te horen. En wat is er nou beter nieuws dan fijne en gelukkige zwangerschaps verhalen. Ik gun het je natuurlijk van harte en leef helemaal met je mee.

Groetjes Anne-marie

Terug
Bovenaan