Voor Juup en de anderen van het draadje gelijkgestemden

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Ik las net jullie praatje over gelijkgestemden en wil even vertellen dat ik in precies hetzelfde schuitje zit als Juup.
Moeder van 3 prachtige kinders (1 van 5 en 2 van 3) en nu 'bezig' voor nummertje 4. Dat sinds september vorige jaar dus in de 8ste ronde nu. Twee maanden geleden een miskraam gehad, keertje ongesteld geweest en nu mijn NOD vandaag.
Voel me zwanger, ga dan weer twijfelen. Ben nog niet ongi. Wat is dat wachten slopend voor de zenuwtjes zeg!!
Wij gaan ook niet het medische circuit in, net als Juup besloten dat als het niet lukt dat het dan blijft bij deze 3. Eigenlijk twijfel ik er niet aan dat het lukt maar waarom moet dat zo lang duren????
Ik hoop erg dat ik ook zwanger ben en ga dan met jou mee naar het januari forum, Juup.

Groetjes van een ongeduldige mama.

En natuurlijk heel erg GEFELICITEERD!!!!!.
Was ik ff vergeten in al mijn spanning,

He mama van drie,

Wat leuk al die herkenning (al ben ik nog mama van twee). Spannend ook vandaag NOD, nog steeds geen nieuws te melden?

Zou wel heel leuk zijn samen naar het januari-forum. Wanneer ga je testen? Ik ben benieuwd.

Succes met wachten.

Juup

Hoi hoi,

Vanochtend toch maar meteen getest; ik kon me niet meer inhouden. Gisterenavond een spelletje Catan gedaan met vrienden die ook 6 jaar na de jongste weer besloten hebben om er nog 1 keer voor te gaan. Hebben we dus heel de avond daarover gepraat.
En dat is niet goed voor mij.....
De uitslag was jammer genoeg negatief. Baal er nu wel erg van; had nu echt wel gehoopt dat het raak zou zijn. Dus, jammer Juup; ik volg je niet naar het januariforum.
Wens je wel veel plezier daar.

Groetjes,

Wat balen nou. Maar nog niet ongi, toch? Dus misschien toch nog een klein beetje hoop. Veel sterkte de komende dagen.

Juup

Terug
Bovenaan