Voor Kaatje

A

Anoniem

Guest
Ik reageer maar even hier. Want je andere berichtje staat al weer ver weg.
Ik weet ook helaas wat je nu meemaakt, en wil je heel veel sterkte toewensen. Bij mij kwam ik er na 9 weken achter. Maar na de echo bleek dat het met 6,5 week was fout gegaan. Maar toen ik dus met 9 weken bloed verloor, was het vruchtje nog niet uit mij. Dat kwam een paar dagen later. Ik kreeg 's morgens heftige buikkrampen. En binnen een uur kwam het vruchtje eruit. Daarna heb ik heel veel bloed verloren. Zoveel dat ik dacht dat ik naar het ziekenhuis moest. Dat heb ik niet gedaan, omdat ik een weekendje weg was. Ik heb het vruchtzakje nog uit de wc gevist en bekeken. Het zakje was zo groot als een spruit. Ook heb ik het open gemaakt. Er zat een soort van gelei in. Een vruchtje kon ik niet vinden. Daarna heb ik nog een weekje last van bloed gehad. Wat ik je wel zit zeggen, want in het ziekenhuis hadden ze me niets verteld is dat je geen tampons mag gebruiken. Niet in bad mag. En geen seks mag hebben voordat het bloeden over is.
Ik hoop dat je hier goed mee om kan gaan. Praat er lekker over. Want ik denk dat je je over een paar dagen nog wat minder kan gaan voelen. Dat was bij mij in ieder geval zo.
Liefs Nance

bedankt voor je reactie nance.
Je was dus al verder dan dat ik was.
Dat lijkt me nog moeilijker. Ik dacht amper dat ik zwanger was en ik was het al niet meer. Ik wist niet dat je dan niet in bad mocht en geen tampons mocht gebruiken. Ik ben wel in bad geweest. Wel moet ik nu een maand wachten met klussen, om te zorgen dat alles eruit moet. Dat vind ik noch het ergste ervan. Dus dan duurt het nog weer langer
Heel veel liefs kaatje.

Terug
Bovenaan