Voor Kaatje

A

Anoniem

Guest
Hallo Kaatje,
Hoe gaat het met je? Moeilijke tijd nu, he? Hoop dat je je gauw weer iets beter gaat voelen. Ik denk aan je!
Ik heb nog even iets geschreven onder jouw vraagje aan mij. Maar ik kan je vast vertellen dat het waarschijnlijk dom toeval is!
Groetjes, Kat

Dit is wel heel erg toevallig, hoor kat. Maar verder gaat het wel goed met mij. We gaan het gewoon verder proberen. Wat lief dat je aan mij denkt. Ik heb wel heel veel steun aan jullie allemaal. Dat doet me veel goed.
Wel heel leuk dat je ook bij de thuiszorg werkt. Mijn naam is karin. Die van jou ook? Hoe lang ben jij nu al bezig?
liefs en een knuf van karin

Mijn eigen naam is Cathy. Voor ons is het ronde 3. Bij onze eerste duurde het 11 maanden. Het eindigde met een miskraam. Dus ik weet goed wat je nu doormaakt. Toen we in verwachting raakten van onze zoon waren we weer 4 maanden verder. Bij ons speelt ook nog eens een erfelijkheidskwestie, dus eigenlijk zou er geen tweede komen. Maar eitjes en hormonen kruipen gewoon door! En uiteindelijk durven wij er weer voor te gaan. Ondanks een gezond kind zijn we nog net zo erg belast, dus dat vinden we nog wel eng. Maar we zien het wel. Het moet eerst maar eens lukken. Bij mij zijn verklevingen geconsteteerd toen mijn spiraal geplaatst is, dus het is afwachten! Ik vind hier steun in de verhalen van anderen, en hoop anderen te kunnen helpen met mijn ervaringen. En het is fijn om erover te kunnen praten met anderen. Want niet iedereen weet dat we het er toch weer op wagen. En hier kun je lekker rondhangen onder een pseudoniem!
Meid, ik wens je het beste! En als je vragen hebt... Je weet me te vinden!
Groetjes, Kat

Wat heb jij het moeilijk kat.
Ik hoop dat het snel bij je lukt. Hou je mij op de hoogte wat er allemaal gebeurt?
Groetjes karin.

Nee hoor, niet moeilijk. Zeker niet als ik naar een aantal anderen kijk. Ik heb al een gezonde zoon. Dat gun ik iedereen, een mooi gezond kindje. En mocht het bij ons niet lukken of niet goed gaan dan blijft het bij hem alleen.Jammer, maar wel realistisch. Goed, het is vervelend dat wij pas halverwege een zwangerschap weten of het kindje gezond is. Maar je hebt nooit garantie. Er kan zoveel misgaan. Daar hebben we het uitgebreid over gehad. In onze omgeving hebben we ergere verhalen gezien en gehoord. En daardoor hebben wij besloten het nog eens te proberen. Als het weer goed gaat krijgen we weer zo'n mooi kindje! En daar blijven we aan denken. Het is gewoon erg belangrijk om mijn folium te nemen. Meer kunnen we niet doen. En echt, het lijkt me erger als het niet lukt om een kind te krijgen.(voor een ander dan) Ik heb er 1 en weet wat anderen missen!
Meiden, ik gun het jullie allemaal!
Groetjes, Kat

En natuurlijk houd ik je op de hoogte. Maar eerst zal er dan weer stevig geklusd moeten worden deze maand! (ben net ongi geweest)
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan