voor kaatje40

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

hoe is het gegaan bij de dokter??
heb je nog urine weg kunne brengen??

hoop dat het snel beter gaat

beterschap

groetjes moekje en Ryan

Hoi Moekje,

Wat lief dat je aan ons denkt......

Bas plast nog steeds erg weinig. Gister zat er gelukkig geen eiwit meer in de urine, maar gelukkig had ik nu mijn eigen arts en die vond het inderdaad raar dat zo'n klein mannetje niet plast. Hij raakt het inderdaad wel op een andere manier kwijt, maar zoveel zweten voor zo'n klein mannetje is ook raar.

Maandag moeten de luiers weer gewoon gevuld zijn. Anders moeten we naar de HA en dan moet er waarschijnlijk onderzoek gedaan worden naar zijn nierfunctie (bloed prikken ).

Het gekke is dat Bas nog steeds absoluut geen zieke indruk maakt. Hij slaapt wat meer dan anders, maar verder is hij vrolijk en levendig (gelukkig maar). Hij eet sinds gister weer iets beter.

We blijven het aankijken. Als ik het niet vertrouw dan bel ik de huisartsenpost gewoon.

Groetjes, Karin

hoi hoi

enn??? hoe is het ermee??
alweer genoeg plasluiers??

ik hoop dat je knulletje al wat is opgeknapt en alles weer goed gaat

ik hoor het wel weer

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Bas lijkt weer helemaal de oude. Eet weer beter en heeft weer gewone plasluiers.
Waarschijnlijk hebben we dus gewoon een klein zweet keesje die met het warme weer op die manier zijn vocht kwijt raakt. Toch ga ik nog wel met de arts overleggen of dat kwaad kan.
We gaan binnenkort drie weken naar Italë. Natuurlijk hopen we daar op heel goed weer. Het lijkt me niks om dan al die tijd in de rats te zitten.

Nogmaals, wat lief dat je aan ons denkt.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan