voor kaly

A

Anoniem

Guest
hee meissie

hoe gaat het nu met je?? weet je al wat meer??wanneer krijg je weer een echo?
ik lees ook mee op MK forum dus vandaar...ik hoop echt dat je vroeger zwanger blijkt te zijn dan je dacht en dat hartje gaat klopen!!!wat slopend zeg die onzekerheid!!
Ik wens je erg veel sterkte en veel succes, duim me suf voor je!!

knuffel sweety

Hé Sweety,

Wat lief dat je aan me denkt. Het gaat wel goed met me. Voel me erg zwanger. Ik had zondag ook al iets....ik vond dat alles af moest in huis (schijnen meer zwangeren last van te hebben) Je weet wel, stofzuigen, ramen lappen, badkamer doen, stoep doen met groen algen troepje enz enz.....goed....dat lukte dus allemaal niet. Ik natuurlijk al boos op m'n vriend(ik vond dat íe niet genoeg hielp) daarna zei hij iets en ik kon alleen maar huilen....huilen en nog eens huilen. Hij keek me natuurlijk niet-begrijpend aan!! Ha Ha, nu moet ik er zelf wel om lachen.

In ieder geval, het bloedverlies is opgehouden en ik moet gewoon nog anderhalve week wachten voor een 2e echo. Dan krijgen we meer duidelijkheid.
Hoe is het bij jou?? Heb je alles een plekkie kunnen geven?
Liefs Kaly

dat hoort idd bij zwanger zijn he! oeiii nog lang wachten voor je joh!! maar kop op, die week gaat zo voorbij hoor en hopelijk heb je dan een positieve echo om hier lekker mee te pronken!!

met mij gaat het goed, elke dag beter. zit te testen of ik eisprong heb ja/nee.. weet nbiet zo goed raad met mijn lichaam momenteel en niks is zeker, dus ik test vrolijk verder en anders maar volgende maand nietwaar? bedankt voor het vragen!

ik wens je veel sterkte en hopelijk spreek ik je snel!
laat nog even weten hoe het met je gaat???

liefs sweety

Terug
Bovenaan