Voor Kari

A

Anoniem

Guest
Hoi Kari,
Ik zag in een reactie van je dat je weer (of nog?) actief bent op het forum. Hoe is het met je??? Ik hoop dat je me nog kent....wij hadden een maand of 3 geleden tegelijkertijd een positieve test. Bij jou is het toen minder goed afgelopen. Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven......
Ik ben inmiddels de eerste zware weken doorgekomen. Veel overgeven en beroerd....ben nog steeds niet 100% aan het werk, maar het gaat wel een heel stuk beter! Nog steeds ben ik erg moe, maar ik heb dan ook nog een kleine rondhuppelen! En ach, ik heb het er allemaal voor over.
Nou, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je snel weer positief mag testen!!!
Veel succes, Patricia

hoi patricia!!
wat leuk dat ik wat van je hoor.fijn dat t beter met je gaat.moe is ook nog wel vervelend,maar je hebt het recht om rustig aan te doen,of niet dan??
ik ben nu 1 keer ongi geweest na mn mk.na 3 weken bemerkte ik mn eisprong en idd precies 14 dagen later kwam t.nu had ik volgens mij maandag weer mn eisprong,maar heb nu alweer zo'n buikpijn als toen.maar dat kan niet van maandag zijn.een beetje verwarrend dus.als maandag mn ei was zou ik 12 juni ongesteld moeten worden.die datum hou ik dus maar ff aan.hopelijk is t raak.ik wil zo graag weer zwanger zijn en dan goed.maarja..wie hier niet....ik mag nog niet klagen eigenlijk.doe ik ook niet,ik wil t alleen graag.geestelijk en lichamelijk gaat het prima met me dus..17 augustus trouwen.mijn wens is zwanger trouwen,dus ik heb na deze nog 2 kansen.ik heb goede hoop.jij bent nu ongeveer 16 weken toch?lekker joh..geniet ervan,ondanks de vervelende start.
groetjes kari

Ik hoop dat het snel raak zal zijn voor je. En zwanger trouwen....dat hebben wij ook gedaan in juni 2003. Vanaf sept. 2002 waren we de bruiloft al aan het plannen en in februari 2003 was ik toen (veel sneller dan we hadden verwacht) zwanger. In mijn jurk zie je nog niks van mijn buik toendertijd; ik was 22 weken toen ik trouwde. Moet je me nu zien......deze zwangerschap is echt heel anders dan de 1e. Op de misselijkheid na dan....haha! Ik ben nu trouwens ruim 18 weken.....het gaat snel he?!
Nou, rond 12 juni ga ik heel hard voor je duimen dat je niet ongi wordt en dat het dan allemaal goed mag gaan. Ik lees nog regelmatig hier, dus ik zal het wel horen allemaal.
Groetjes!

Terug
Bovenaan