Voor kari

A

Anoniem

Guest
Hoi Kari,
Hoe gaat het met je zwangerschap?? ik hoop allemaal goed! Ik ben net als jij in ronde drie zwanger geraakt!!!! ben er nog helemaal stil van echt zo leuk!!!We zijn zo blij! Ik weet het nu sinds zaterdag kan het nog niet echt geloven..maar het is echt zo! nou hopelijk tot snel
liefs elvira

hoi elvira
fijn he.gefeliciteerd!!!
raar he,als het dan opeens werkelijkheid is.ik kan er nu 3 weken later nog steeds niet helemaal nij hoor.maar het is ook zo vreemd,ik voel verder ook niks ofzo.alleen buikpijn.van het weekend kreeg ik zere borsten.ik blij!!ik voel wat!hoeraaa!!
wanneer ben je uitgerekend?ik 28 oktober.
groetjes kari

Hoi kari,

Ik heb alleen dat ik heel vaak moet plassen en moe verder heb ik ook nergens last van, aan de ene kant wel lekker maar je hebt dan niet echt een bevestiging he. maar toch is het zo.ik ben uitgerekend op 13 nov vlak na de verjaardag van me vriend.Wanneer mag je voor het eerst naar de vk? Dan lijkt het me pas echt zo wanneer je de echo ziet.
tot snel elvira

ik ga morgen de vk bellen,dan krijg ik een afspraak voor de 12e week.nog 3 weekjes geduld.
ik ben vandaag voor t eerst een beetje ziek.ik lig lekker zwanger te wezen op de bank.morgen weer een dag.
groetjes kari

Heej Kari!

Ik las dat je op 28 oktober bent uitgerekend, nou ik ook!! Grappig.... We zullen elkaar hier vast nog wel eens tegenkomen!

Groetjes,
Kipling26

Terug
Bovenaan