voor Kari

Hoi Kari,

Hoe is het nu met je? Ik had begrepen dat jij ook pillen hebt gekregen. Welke had jij?
En...hoe is dat bij jou gegaan? Ik ben het vruchtzakje dinsdag verloren. Zonder krampen of andere pijntjes. Hopelijk zijn we alles nu kwijt. Ik moet vrijdag naar de gyn om te kijken of ik schoon ben.

gr Kyra

hoi kyra
ik heb cytotec gekregen.om 18 uur had ik vier pilletjes ingebracht en een paar uur later kreeg ik buikpijn die steeds erger werd en heel veel bloed.rond middernacht heel erg en om 2 uur gleed het vruchtzakje uit mij en daarna werd gelijk de buikpijn minder en het bloeden ook.ben voor mijn gevoel nu ongesteld en er komen af en toe nog wat stolsels,die zagen we vrijdag bij de gyn ook op de echo.verder voel ik me prima.
groetjes kari

hoi, Kari

Volgens mij kregen anderen allemaal vaginale tabletten, ik moest het gewoon innemen. Ik vroeg nog aan de gyn of het vaginale tabletten waren, maar hij zei van niet, dus zal wel goed zijn. Ik begon al aan mezelf te twijfelen: heb ik dan toch vaginale tabletten doorgeslikt?!?!?!?!?!? HAHAHAHA Maar goed de gyn zei idd heel duidelijk oraal. Ik kreeg nl geen bijsluiter bij die Cytotec. Beetje raar of niet?
Ik heb nu nog wat bruine rotzooi wat eruit komt. Donkerbruin, heel vies (sorrie voor dit praatje) en ik vraag me af of dit wel goed is. Had jij dit ook?

gr Kyra

hoi kyra
cytotec zijn orale tabletten.maar ze werken dus schijnbaar ook als je ze inbrengt.wie dat heeft uitgevonden....maar ik deed ze liever in mn doos want dan heb je geen bijwerkingen.oud bloed is heel normaal hoor.dan is t bijna over.goed teken!ik heb nog steeds vers bloed,maar bijna niks meer.ik hoop dat t eind van de week over is,dan kunnen we van t weekend weer lekker vrijen.wil jij ook weer gelijk zwanger worden?ik wel.ik ga volgende week even een zwangerschapstestje doen om te kijken of de hormoontjes weg zijn.en ik heb ovulatietesten,want ik ben wel benieuwd naar mn eisprong.als mn cyclus gelijk doorgaat heb ik die ergens eind volgende week...spannend...
liefs kari

Terug
Bovenaan