voor Kari

he hallo meid!

ja ik had ook friso normaal, die is ook licht verteerbaar!
daar had ze niet genoeg aan, toen heb ik dus die nutrilon voor hongerige baby's gehaald maar ik heb het wel rustig opgebouwd. ik heb eerst zo'n drie dagen de friso en de nutrilon gemengd! ik deed er dan steeds meer nutrilon bij en dan minder friso!
jasmijn poept nog steeds erg goed en ze heeft nu zelfs minder last van krampjes met deze voeding.!

succes met de voeding!

liefs Wilma

he wilma
dankjewel voor je reactie.ik stond gister in de winkel en ben toch bezweken voor de friso normaal die 2,5 euro goedkoper is dan de nutrilon.dit ben ik nu ook aan t mengen met de hypo-allergeen.denk je dat t kwaad kan als ik binnenkort nog een keer overstap naar de nutrilon?ik probeer dit even,maar als boas hongerig blijft stap ik toch maar over op nutrilon.als het een fles per dag scheelt,ben ik nog niet veel duurder uit en altijd nog goedkoper als hypo-allergeen.gisteren had boasje na de fles van 9 uur om 10 uur alweer honger,arm kind.om 11 toch maar gevoed en daarna kwam hij wel 3 keer netjes om de 4 uur.het is ook nog even aftasten nu he.hij is pas 3 weekjes,en ook nog te vroeg geboren.jou jasmijn ook toch?
groetjes kari

ja je kunt eerst idd friso normaal proberen! die is idd goedkoper als de nutrilon!
misschien heeft hij daar genoeg aan! en anders kun je altijd nutrilon nog gaan proberen!
ze hebben van friso trouwens ook voeding voor hongerige baby's! die is ook goedkoper dan de nutrilon!

ja jasmijn was drie weekjes te vroeg geboren!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan