Voor kat en toto, ...nieuwe NOD.

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ook ik was 1 dag over tijd Kat, had dezelfde NOD als jij, maar helaas vandaag toch ongi geworden, dus hierbij mijn nieuwe NOD 20 September en het is ronde 17,toch weer van 26 dagen uitgegaan, want dat is mijn gemiddelde. Ik had ook nog niet getest, aangezien ik totaal geen verschijnselen had, dus geen test verspild.
Ik ga trouwens volgende week wel naar de gynacoloog, omdat ik voor mijn vorge menstruatie al een opgezette en gevoelige buik heb en dat sindsdien niet meer is weggegaan en ik door de huisarts toch even ben doorgestuurd om een echo te laten maken.

Mijn man en ik gaan trouwens nu toch ook wel even ons allebei laten onderzoeken of er iets mis is ja of nee, aangezien we nu ronde 17 ingaan, ruim een jaar tijd ( heb in het begin wat kortere cyclussen gehad).
Maar we hebben allebei gelukkig nog steeds geen stress en het idee dat het allemaal prima in orde komt, dus gewoon vrolijk weer naar de volgende ronde.

Ik hoop voor jou Kat, dat het toch nog anders uitpakt dan bij mij!!
Zolang de rode duivels zich niet melden heb je nog alle kans.

Groetjes Alice

Hoi Alice,

Veel succes en vooral ook sterkte toegewenst, bij de onderzoeken en fijn dat jullie er nog zo relaxed eronder zijn, en dat je ´gewoon ´ kan genieten van het vele klussen!

Groetjes,
Aimee

Hoi Aimee,

Jij je kunt het beste denk ik een beetje relaxed inderdaad onder blijven, het moet allemaal wel leuk blijven toch, natuurlijk is er wel altijd een beetje teleurstelling, maar ik denk zelf dat het erg scheelt dat mijn man en ik allebei zoiets hadden van "het zal wel een jaar tot anderhalf jaar duren voor dat het zover is" en als het eerder zou gebeuren dan is het mooi. Maar goed het is denk wel op een gegeven moment even slim om je allebei even na te laten kijken, als alles goed is oke dan is alles goed en gaan we gewoon zo verder en is er niet iets goed, dan kan je het beter maar weten en misschien is er dan ook nog wat aan te doen.

Hoe lang ben jij nu bezig, als ik vragen mag???

Groetjes Alice

Hoi Alice,

Wat jammer! Maar fijn dat je nu naar de gyn verwezen bent. Laat ze er maar naar kijken. Mischien is er niks aan de hand, maar dan weet je dat tenminste. Bij onze eerste duurde het voor ons 11 maanden. Net toen de HA me wilde doorsturen was het raak!  Dit ging al vlot mis. Toen duurde het weer 4 maanden. Dat ging goed, en we hebben een zoon van ruim 2. In april ook weer een miskraam gehad. Nu alweer in ronde 5. Ik had net met afvegen roze smurrie (sorry!) dus ik ga ervan uit dat ik met je mee ga naar september. Ook ik tel maar 26 dagen. Dus dan zouden we weer gelijk lopen!
Succes volgende week bij de gyn!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Ik las dat het toch ook bij jou toch doorgebroken is en de rode duivels zich gemeld hebben, jammer voor je en inderdaad op naar de volgende ronde, misschien zijn we dan allebei zwanger ( hoop ik), als jij nou het goede voorbeeld geeft dan volg ik jou wel, hahaha!!!

Groetjes Alice

Terug
Bovenaan