Voor Kat, nieuwe NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi Kat,
Ik stond op de lijst der onwetenden, maar ben helaas inmiddels wetend geworden...hihi.
Dacht echt even zwanger te zijn, maar helaas....8 dgn later dan gepland toch de rode duivels op bezoek, na 36 dagen.... Hoop maar dat dat met de tijd wat korter gaat worden.
Nieuwe NOD volgens mij 18 oktober
Danielle (29) ronde 2, 18-10

oeps, doe ik het nog verkeerd. de 36ste dag was het vandaag, maar dat wordt dan natuurlijk dag 1, dus moet 35 dgn verder tellen: NOD is dan 17 oktober. Sorry.

Moet dus zijn:
Danielle (29), ronde 2, 17 oktober

He Danielle,

SH*T zeg, had nog wel zo gehoopt dat je met me mee zou gaan naar het volgende forum. Ik blijf voor jou (en alle andere dames hier) duimen hoor!!

groetje
CIBI

Das lief van je. (ik had stiekum ook wel beetje gehoopt maar ja).
Geniet ervan he meid. Laat het lekker over je heenkomen en niet te veel piekeren over of het allemaal wel goed zal gaan.

Liefs,
Danielle

Jee wat jammer meid!!
Ik heb woensdag mijn nod.. heb zere tepels en ben niet opgeblazen ofzo maar heb vandaag last van hoofdpijn en een ongi gevoel in mijn buik en rug... Laat gelijk de moed weer zakken eigenlijk maar moet gewoon ff afwachten tot woensdag..

liefs Bats

Hey Bats,
die laatste dagen zijn echt rot he. Ik ben aan de ene kant ook opgelucht dat ik nu vandaag toch ongi ben geworden. Werd zo onzeker van al die kwaaltjes en toch 2 negatieve testen. Ben allang dankbaar dat mn menstruatie in ieder geval gewoon op gang komt, al duurt mn cyclus nu wel erg lang (36 dgn....pffff).
Ik ga voor je duimen die laatste dagen. Ennuh....deze dag is al weer zowat voorbij, dus bijna woensdag.

liefs
Danielle

Terug
Bovenaan