voor kat

A

Anoniem

Guest
hee kat

zeg ik las dat bij jou de maansteen van je ketting valt dat betekend dat je die niet nodig hebt  en dus een andere nodig hebt en ik las dat je een miskraan hebt gehad dus je kan beter de robijn dragen die is goed voor het dragen na een miskraam. probeer die maar een en wie weet. succes

groetjes dees.

ps. niet iedereen is bestemd voor een steen maar het is zeker de moeite waard om ze te proberen als ze er vanaf blijven vallen is die niet goed voor je. als een steen barst is de werking verlopen en moet je eennieuwe kopen. als je een nieuwe hebt moet je ze minimaal 12 uur in gekookt koud water leggen. somige stenen mag je s'nachts niet dragen. en het is goed om de steen af en toe weer te laten reinigen.

Hoi Dees,

bedankt voor je reaktie. Ik heb nog geen andere steen gehaald, omdat het nog niet zeker is of ik weer zwanger ben. Ga ervan uit dat het niet zo is. Maar dat van die robijn had ik ook al uit gezocht. Maar ik had toen de hoop dat ik hem niet nodig zou hebben. De maansteen moest je trouwens tot 8 weken in de zwangerschap dragen. En er is er ook 1 voor misselijkheid en later 1 voor een voorspoedige bevalling. Maar voorlopig wachten we het eerst maar eens af. Zondag ga ik testen. Dan zit ik voor mijn NOD op de lijst, maar die heb ik later gezet omdat ik na mijn eerste miskraam ook later ongi werd. (kreeg daarna een zoon)  Toen had ik ook allerlei klachten, maar niet zwanger. Nu weer allerlei vage klachten. Maar ik denk gewoon dat ik het te graag wil. Ik ga testen omdat we maandag op vakantie gaan. Dan heb ik een idee of ik daar ongi ga worden. (hoop het natuurlijk niet) We zullen het wel zien. Ik verwacht niet dat ik weer zwanger ben. Had deze maand geen idee wanneer mijn ei aan de wandel was. Wel geklust, dus wie weet.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan