Voor Kat

A

Anoniem

Guest
lieve Kat wat een domper zeg!

Heb je ook naar de stick gekeken toen je hem uit de reader trok?iK had op vakantie eerst al getest en toen gaf hij ook aan:Niet Zwanger.maar toen haalde ik hem er uit en kon toch een duidelijke streep zien.nu zeggen ze bij Cb wel dat je daar niet naar moet kijken he?Maar je kan bij babybrabbel die clearview testen kopen en die zijn exact het zelfde en waarneembaar met het blote oog>en die van Etos zijn ook die!

Nu had ik toen dus echt te vroeg getest dat besefte ik pas nadat de test klaar was,ik was uitgegaan van mijn cyclus van 28 dagen.maar ik had mijn eisprong op de 16de dag dus mijn NOD verschoof daarom.Dus ik was iets te enthousiast begonnen.Dus heb ik toen 4 dagen later ngo eens getest en toen gaf hij :zwanger aan.En op die sticj staan dus wle 2 dikke strepen!

Ik weet niet of je hem al weg gegooid hebt,en of je met ochtendurine hebt getest?Maar ik blijf gewoon door duimen hoor.Enne...begrijp me goed ik wil je niet opjutten ofzo.Er is nog hoop dat  is toch zo!

Hoi Cindy,

De eerste test die ik deed ging door de zenuwen natuurlijk verkeerd! De tweede ging goed. En ik ben bang dat hij helaas gelijk heeft. Had net met afvegen een beetje roze smurrie. (  sorry!) Dus ik denk dat het feest vanavond of vannacht gaat beginnen. Maar het is erg vreemd om over tijd te zijn. Ik ben altijd ongi op dag 25. Meestal in de ochtend al. Dus vandaar dat ik het allemaal maar vreemd vond. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. En dit keer maar een dagje extra erbij pakken.

Groetjes, Kat

PS: Toen ik dat stikje eruit haalde stond er idd een knalblauwe streep op.

hoi Kat
ik las net dat de ongi toch gekomen is he?wat balen joh!

Ik vind het knap van je dat je er zo monter onder blijft hoor.Valt toch ven vies tegen.

Misschien had je je eisprong wat later deze keer en dan schuift je ongi ook op .
iK hoop dat het volgende ronde toch echt raak is voor je.

heel veel liefs,

cindy

Terug
Bovenaan