Voor Kat

A

Anoniem

Guest
Hoi Kat,

Nou het is nu officieel hoor, ik ben nu 33 jaar ipv 32 (hahaha).
Vandaag de hele middag bezoek gehad, lekker druk met twee kleintjes van mijn vriendin van 5 en bijna 2 ( twee kleine, heerlijke en om op te vreten terroristjes).
Van mijn man heb ik 33 rode koningsrozen gehad met 1 witte roos voor het nieuwe jaar, in een joekel van een vaas, zo een grote vaas had ik niet dus die heeft hij even van mijn moeder geleend ( die krijgt van mijn vader altijd met hun trouwdag rozen voor elk jaar dat ze getrouwd zijn 1, dus dit jaar krijgt zij er 40).

Hopelijk brengen deze rozen geluk en vier ik volgend jaar mijn verjaardag met een kleintje van onszelf erbij.

Groetjes Alice

Nog gefeliciteerd dan met je verjaardag!!!

Hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

En natuurlijk een mooi jaar toegewenst met een mooie dikke buik erbij!!

Liefs Alma

Hoi Elles,

Leuk die rozen! Dat soort dingen doet die man van mij nou nooit. Hij heeft het zelfs al een keer gepresteerd om niks te kopen voor mijn verjaardag! (en wat heeft een vriendin van ons hem toen op de huid gezeten!) Maar 33 is niet oud hoor! Ik ben zelf van de maand 32 geworden. Fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Je had in ieder geval lekker weer. En dat kleintje volgend jaar? Dat is er dan vast, of in ieder geval onderweg!

Wij werden gisteren verrast door de buren. De buurvrouw was zwanger, en vorige week al uitgeteld. Dus je raad het al: de kleine is geboren! Leuk, maar voor ons ook een beetje zuur. Ik was 7 weken later uitgeteld.... Dus eerst deed het gisteren best even pijn toen ik de auto van de verloskundige zag, en zag dat ze met haar naar het ziekenhuis gingen. Maar doordat ik daardoor een beetje voorbereid was, deed het niet zo'n pijn toen ik de boel versierd zag. Nu is dat allemaal al weer over, en ben ik heel blij voor ze.

Groetjes, Kat

Hoi Alma,

dank je wel voor je felicitatie, ik heb inderdaad een leuke dag gehad, terwijl ik er eigenlijk helemaal niet van hou op mijn verjaardag te vieren, maar al die mensen weer bij elkaar en lekker gezellig kletsen, ja dat vind ik dan toch wel weer leuk. En die dikke buik moet gaan lukken toch??!! Ik zit nu in ronde 18, dus heb wel geleerd geduld te hebben en af te wachten.

En Kat,

Ja dat blijft moeilijk, vooral als je zelf als alles goed was gegaan nog zeven weken had om weer een kleintje in je armen te hebben, als je dan het zo ziet bij een ander dan steekt het toch. In mijn omgeving hebben nu in korte tijd twee nichtjes van mij een kindje gekregen, mijn schoonzus  is nog zwnger die is in november uitgerekend, en van allebeide kanten van mijn familie  ben ik de enige  die nog  geen  kinderen  heeft. Op mijn  eigen broers na dan, want mijn oudste broer en vrouw kunnen geen kinderen krijgen en mijn jongste  broer heeft geen partner.

Ik weet overigens niet of mijn oudste broer ooit onderozhct heeft waarom het bij hun niet lukte, volgens mij niet, maar daar hebben we het nooit over gehad en ik sta eigenlijk niet met hun op een  zo vertrouwde voet, dat ik dat nu, nu het bij ons  nog niet gelukt is, te vragen.

Maar goed, misschien komt het nog eens te sprake.  

Je hebt mij leeftijd trouwens nog niet aanpepast om de NOD lijst, dus daar ben ik  nog een jaartje jonger, dat is beter dan ouder.

On ze vruchtbare dagen komen er weer aan,  dus weer genoeg te doen  aanstaand weekend hahaha, een skijk of het getal 33 geluk brengt, heb ik een jaar de tijd voor om dat uit te proberen.

Groetjes Alice  

P.S. en die bos rozen krijg ik ook niet elk jaar hoor en mijn man heeft ooit ook eens niets gekocht voor mijn verjaardag, maar goed, dit vond ik inderdaad toch wel heel erg leuk.  Hier ik geef jou er ook eentje!
Dat deze je maar heel veel geluk mag brengen en dat jij een van de volgende bent die besmet wordt met het zwangervirus.

Alice

Hoi Elles,

Bedankt voor je bloemetje en je lieve wensen. Ik gun jouw hetzelfde. Ik had gehoopt dat het deze maand raak was, en ik je dus een  kon sturen. Nu blijft het helaas ook bij een, maar ik doe er ook een  bij. Die kunnen we allemaal wel een keer gebruiken. En ik blijf duimen dat het de volgende keer wel raak is.

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Dank je wel voor de , maar wat ik vandaag mee maakte wil ik toch ook hier even kwijt.
Ik werk zowel als beveiligingmedewerker als ook op de planning bij hetzelfde bedrijf, vandaag heb ik een van de medewerkers aan de telefoon terwijl ik op de planning zat.
Die vraagt aan mij of ik bezig was met zwanger worden, of ik kinderen wil, ja zeg ik.
Hij zegt vervolgens volgend jaar heb jij een kind of je bent zwanger, dat voel ik nu ik je aan de lijn heb.

Nou maar hopen   dat hij gelijk heeft, hahaha.

En ik duim ook voor jou hoor, komt best goed met al het  dat wij hier allemaal voor elkaar doen.

Gr. Alice

Hoi Elles,

Dat geeft de burger moed! Kan hij mij ook niet even bellen?

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan