voor kat

A

Anoniem

Guest
hoi kat.....
ik heb een vraagje aan jou.......als dat mag
voelde jij dat je zwanger was..... en zo ja wat voelde je....
had je afscheiding of zoiets........ last van je buik.....veel plassen...
ik heb 4 feb. mijn nod en ben alweer zo benieuwd en heb van die kwaaltjes zoals hier beschreven....
kus lau

Hoi,

Het was de eerste maand waarvan ik er eigenlijk vanuit ging dat ik ongi zou worden. Tot ik 4 dagen voor NOD mijn broeken wat strak vond zitten. En dat was erg raar, want ik was net 1 kilo afgevallen. Wel had ik ongiklachten, witte afscheiding, meer eetlust (en toch afgevallen!) en vaker plassen. Last van mijn borsten had ik iedere maand. En omdat ik al vaak teleurgesteld was durfde ik al niet meer te hopen.
Maar na die ontdekking van mijn strakke broeken heb ik 3 dagen voor NOD een test gedaan. En ja hoor! Licht positief! Op NOD weer een test gedaan, en die gaf gelijk aan zwanger. Zo rond week 6 begon ik pas met misselijkheidsklachten en erg moe zijn. Het schijnt dat het HCG dan ineens omhoog schiet. Tot die tijd zou het geleidelijk gaan.
Ik hoop voor je dat jouw "klachten" ook wat betekenen! Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat

hoi kat
ik durf eigenlijk ook niet echt te hopen...... en heb besloten geen test te doen voor mijn nod(4 feb). ik heb er al zoveel geld aan uitgegeven.... t dochtertje van mijn vriend zegt steeds je buik word dik......zit er een baby in. (vriendin van mij is pas bevallen......dus ze zag die buik steeds groter worden.)
verder heb ik al eerder allerlei klachten gehad(misselijk, last van borsten, eetlust, opgeblazen gevoel).... en toen werd ik gewoon ongi.....dat was vast mijn lichaam die me voor de gek hield.

ga je vor me duimen..... das lief......

geniet lekker van je zwangerschap, en laat je lekker verwennen.

kus lau

Terug
Bovenaan