voor kat

ik lees net op een andere forum dat je bent geboren in sheerenberg... grappig ik ben geboren in westenholte........je schreef dat je daat ook familie heb wonen....wat leuk om dit te lezen .......

ik woon er nu niet meer .. in woon nu in brabant ..

liefs tobi

Hoi Tobe en Hester,

Ik ben geboren in Doetinchem, hier vlakbij. Maar wij zijn vaak verhuisd in mijn jeugd. Sinds 7 jaar woon ik nu in 's-Heerenberg. Leuk plaatsje, heb het er naar mijn zin. Mijn familie woont bijna allemaal rondom Zwolle. (Zwolle zelf, Westenholte, Hasselt, Zwartsluis en Meppel) Dus ik ben daar regelmatig in de buurt.
Hester, Wezep ligt hier ong een uur rijden vandaan. "s-Heerenberg ligt ong 30 km van Arnhem, richting duitse grens.

Groetjes, Kat

hoi kat

hier tobi nog een keer
sheerenberg ken ik ook redelijk had een vriendin en een vriend die woonden in Ulft en ene vriend in silvolde,.... Wij gingen daar vaak uit in de JOY..  
s heerenberg ken ik ook, kende ik ook mensen die daar vandaan kwamen................leuke lpaatsjes allemaal...

enne hester ik ben geboren in westenholte/ zwolle dus ken wezep ook.. ken er ook redelijk veel mensen die daar woonden

tobi

Terug
Bovenaan