Voor Kat!!!

Hallootje!

Kweenie of je me nog kent, ik heb ff een paar mnden op dit forum gezeten voordat ik zwanger raakte. Maar daarna heb ik vanaf het mrt2006 forum wel nog meegelezen met het wel en wee van o.a. jou. En wat een fijn bericht lees ik nu! Top man!
Hé je weet toch wel dat de test de eerste 10 min. duidelijkheid geven en daarna niet meer?! Dus als de tweede streep eerst duidelijker was dan zit er niet sanders op dan te constateren dat je zwanger bent. Een juni kindje, mooie tijd hoor!!!
Genietse, enne... niet te onzeker hé!!

Greetz Patries/Tryce

Hoi Tryce,

Met jouw verder alles goed? Je groeit voorspoedig? Lekker wezen shoppen voor het wurmpje in je buik?

Ik weet inmiddels weer dat afgelopen maart de test ook zo snel vager werd. Na een dag was het testresultaat al bijna weg. (kruidvattest) Maar het maakte me wel even onzeker. Heb nog wel een zekere reserve. Geloof het pas echt als ik zondag weer een positieve test in handen heb. In het ergste geval ben ik heel kort zwanger geweest, want zo'n test slaat niet uit zonder dat hormoon. Maar het voelt niet verkeerd op dit moment. Dus ik durf een beetje hoop te hebben dat het weer gelukt is. Ik heb ook genoeg verschijnselen! Vlgs babybrabbel zou ik 25 juni uitgeteld zijn. Ik hoop het zo... Lijkt me geweldig om weer zo'n klein kindje vast te houden!

Groetjes, Kat

Hallo!

En? heb je een beetje geslapen of heb je zitten denken? Hi, hi, en toen je vanmorgen wakker werd moest je je vast ff knijpen of het echt was en geen droom!

Mijn buik groeit al aardig, ben nu 4 kilo aangekomen, en die zitten vooral in mijn borsten. Wat een joekels!!!
Ik heb een erg leuke worker (zwart) kunnen scoren, en had nog de kleren van de mk (april). Maar er komt vast nog wel meer bij.

Morgen ga je dus weer testen, ik heb geloof ik wel 3x getest en een paar weken later moest ik me echt inhouden om het niet weer te doen. Spannend! Maar ik heb er alle vertrouwen in, ook omdat je het zelf als anders ervaart. Ik spiek morgen ff mee op deze site! Greetz Patries

Hoi Tryce,

Vanmorgen dan ook de digitale test maar verspild. Was gelijk duidelijk. ZWANGER! Manlief vond die testen met de streepjes altijd vaag, maar hier kon hij echt niet omheen. Het is ons dus weer gelukt! Nou wachten op de eerste echo. Stiekum heb ik het gevoel dat het wel goed zit. Maar goed, dat dacht ik in maart ook en toen was het mis. We gaan het zien, en ik ga ervan genieten!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan