Voor Kay

A

Anoniem

Guest

Hee lieverdje,

Ik hoop dat je snel beter wordt en weer  de lieve, spelende, lachende, ondeugende Kay wordt die ik ken! Nu moet het maar eens afgelopen zijn met dat gekke ziek zijn hoor!

Dikke knuffel van Fabio en zijn mamma

Hé man,

ik las dit berichtje en ik snapte er niks van. Maar mijn mamma had net het Klaag-topic gelezen (mag ik niet in kijken, want er staan lelijke woorden in) en die vertelde mij dat je weer niet helemaal lekker bent. Geeft niks hoor! Laat je mamma maar even lekker rennen met poepbroeken en snottebellen!
Maar als je die snottebellen en zachte poep nou zat bent, dan moet je die bacterietjes en bacillen  maar even deze foto laten zien:

....wedden dat ze niet meer terugkomen!
En dan kan jij weer lekker lachen met je mamma en grapjes maken en ze aan ons vertellen.

Beterschap kerel!
Kian

Huh,.. een hele topic voor mij alleen??
Wat lief van jullie!!..

Ik had donderdag weer 2 prikjes gehad bij het prikjesbureau en ik denk dat ik daar ziekjes van ben geworden.. Donderdag zelf had ik nergens last van, maar gisteren dus wel.

Nu moest mama mij vanmorgen alleen van het matras krabben omdat ik in mijn snot zat "vastgekoekt" hihi.. Op zich vind ik mijn snottebel nog niet zo erg, maar wel mijn mama die steeds met een zakdoekje in mijn neus loopt te knijpen!!

Hebben we ook een baby klaag topic??
Die ga ik nu maar eens openen!! Haha..

Kay zv Esmé

Weet je wat ik doe met mn snotjes....
Als we aan tafel zitten snuif ik heel hard door mn neus naar buiten en vliegt het zo op tafel hahahaha. Dan komt mama wel moet een doekje, maar niet voor mn neus, maar haar tafel.
Simpel toch.

Hoi Lieve Kay,

Ik vind je nog steeds sexy hoor, met of zonder snottebel!
Wordt maar weer snel beter, dan heeft jouw mama ook weer wat minder zorgen!

Dikke kus, Lyanne

Terug
Bovenaan