Voor kezfan

A

Anoniem

Guest
Ik wil je alvast van harte feliciteren met je grote meisje!
Ik hoop echt dat het een super dag word en jij je een stuk beter voelt.
Maar weet zeker dat het een knalfeest wordt!
Heb morgen een drukke dag dus ben bang dat ik het dan vergeet vandaar nu even een berichtje  Liefs Jiska en een dikke x van Mick

Hoi Jiska en Mick,

Lief dat je er aan gedacht hebt en bedankt voor de felicitatie. Tot nu toe staat er voor in de ochtend nog regen gepland. Ik hoop maar dat het tegen twee uur, als het bezoek komt, weg is. Maar we hebben 2 party tenten opgezeten we hebben een veranda, dus iedereen kan droog staan. Ik hoop dat je morgen ook iets leuks gaat doen.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik zit in weekenden niet achter de pc, dus vandaar dat ik nu ook maar alvast Marissa wil feliciteren met haar eerste verjaardag morgen. Hiep hiep hoera! Het wordt een groot feest, had ik gelezen. Heel veel plezier morgen, lekker taart eten en veel cadeautjes ontvangen en uitpakken, hihi. En ik zou het leuk vinden om er foto's van terug te zien  

Groetjes,
Shivana & Tara

Hoi Linda,

Ook bij deze alvast een fijne eerste verjaardag voor Marissa!!!
Jij bent altijd zo attent naar de anderen toe, dus mag je nu zelf eens lekker de felicitaties van iedereen in ontvangst nemen!!!

Geniet er van morgen!!!

Liefs van Martine en Benthe

en als ik zo vrij mag zijn om een suggestie te geven voor alvast een nieuw thema voor de volgende fotowedstrijd: de mooiste eerste verjaardagsfoto!!

Alle kindjes zijn na Marissa namelijk allemaal 1 jaar geworden!!

Hoi Linda,

Nou het is bijna zover, je dochter wordt 1 jaar!!! Geweldig he!!!
Ik had al ff een andere topic geopend voor de felicitaties want morgen ben ik de hele dag niet thuis... en ik wilde het niet vergeten.
Ik wens je een hele fijne dag morgen, lekker genieten van je prachtige dochter en alle aandacht.

groetjes Ilone

Terug
Bovenaan