Voor Khemam

Hoi,

Ik zat het forum een beetje terug te lezen en zag toen staan dat jij een paar maanden geleden had besloten te stoppen met werken voor 6 maanden. Ben erg benieuwd hoe dit je bevalt!? (vooral omdat het best een heftige overgang is; van fulltime werken naar fulltime thuis)

Groetjes, 10e

hoi 10e,

op de een of andere manier kon ik een hele tijd niet inloggen op dit forum en had ik het al een beetje opgegeven. Nou om eerlijk te zijn komt het thuiszitten me al een beetje de oren uit en ben ik inmiddels op zoek naar een leuke baan in het toerisme. het liefst parttime omdat ik ook wel heb gemerkt dat alles thuis veel relaxter is sinds ik thuis ben. in het begin leek het wel vakantie en genoot ik met volle teugen. ben echt wel aan mezelf toegekomen en had dat eigenlijk nog veel harder nodig dan ik dacht. zat er ongemerkt toch wel aardig doorheen. maar nu is het wel mooi geweest en wil ik echt iets leuks gaan doen dus overweeg ik om tourguide te worden en toeristen ons prachtige eiland te gaan laten zien. wordt vervolgd.

Hoi Khemam,

Leuk om van je te horen!
Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik denk dat ik het precies hetzelfde zou ervaren. Eerst helemaal genieten, maar na een tijdje komen de muren wel een beetje op je af. Ik ben afgelopen week weer begonnen met werken na een vakantie van 3 weken en in die 3 weken ging alles zoooo relaxed thuis, dat was echt heerlijk. Vond het echt wel weer balen om weer in het drukke werkritme te moeten. Maar ja, fulltime thuis zitten is het denk ik toch ook niet helemaal voor mij.
Ik heb wel van de week aangegeven bij mijn manager dat ik geen 4 dagen meer wil werken. 3 dagen lijkt me echt perfect.. Ze zou er over nadenken, dus wie weet..

Leuk idee van jou om iets in het tourisme te gaan doen! Welk eiland woon je ook alweer?

Groetjes, 10e

Hoi Khemam,

Leuk om van je te horen!
Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik denk dat ik het precies hetzelfde zou ervaren. Eerst helemaal genieten, maar na een tijdje komen de muren wel een beetje op je af. Ik ben afgelopen week weer begonnen met werken na een vakantie van 3 weken en in die 3 weken ging alles zoooo relaxed thuis, dat was echt heerlijk. Vond het echt wel weer balen om weer in het drukke werkritme te moeten. Maar ja, fulltime thuis zitten is het denk ik toch ook niet helemaal voor mij.
Ik heb wel van de week aangegeven bij mijn manager dat ik geen 4 dagen meer wil werken. 3 dagen lijkt me echt perfect.. Ze zou er over nadenken, dus wie weet..

Leuk idee van jou om iets in het tourisme te gaan doen! Welk eiland woon je ook alweer?

Groetjes, 10e

Terug
Bovenaan