Voor Kian

A

Anoniem

Guest

Hallo vriendje Kian.

Ik zag laatst jouw mooie pannenkoek-foto's en heel toevallig aten wij die week ook pannenkoeken. Ik zal even een tweetal foto's met je delen, hoe het er hier aan toe ging.
Lekker zijn ze hè? Mamma deed er een klein beetje stroop aan... HEERLIJK!!!

Groetjes van je forum-vriendje Tygo

He Tygo, kom jij vrijdag ook? Dan kunnen we weer pannenkoeken eten! Zo te zien vond jij het best lekker!
Het water loopt me alweer in de mond!
GRTZZZZ Kian!

Heeey, maar wat ziet ik nu? Jouw mamma heeft stiekem voor zichzelf een pannenkoek spek gemaakt! Mag vast niet van Sonja! haha.
Volgende keer moet je zelf ook om spek vragen hoor! Is heerlijk!
Hi5!
Kian

Ow, mijn mamma ziet net dat jouw mamma niet op de lijst staat voor vrijdag. Kan je niet nog even heeeeel zielig kijken en zeggen dat je écht heel graag wilt? ... (ahhh, toe!!)
Maar anders geeft 't niet hoor. Eten we gewoon een andere keer samen pannenkoeken!
Kian

Hoi Kian,

Daar ben ik weer. Mijn mamma was even heftig aan het ebayen en ik mocht niet van haar achter de pc. Ik moest weer eens wachten. Flauw hè, maar ze heeft volgens mij wel weer wat leuke kleertjes voor mij gekocht.

Nee helaas ben ik vrijdag niet van de partij. Mijn mamma zit dan in de nachtdienst (maandag t/m vrijdag) en die ligt dus overdag de hele dag te pitten. De slaapkop!!!

Helaas, volgende keer beter, dan ben ik ècht weer van de partij hoor. Lijkt me wel weer gezellig.

Groetjes en trusten...
Tygo

Terug
Bovenaan