Voor Kiekje

A

Anoniem

Guest
Oeps, weer per ongeluk op het VJ 2007 gezet, komt omdat ik daar aan het lezen was namelijk, oohhhh, wat zullen ze ons daar niet aardig vinden, hihihihi!

Maar dit had ik dus geplaatst:

He,

Las net je  reactie op  het beroemde fiets-topic op het VJ2007 forum!
Ik moet er wel om lachen hoor, ik ben nog netjes gebleven! De dames daar zijn niet zo makkelijk als hier heb ik begrepen, ben dus  benieuwd hoe ze op jou bericht reageren.  

Maar er zijn er dus al meer die gaan fietsen, heb je dat gelezen?

Groetjes, Marieke

Hi Marieke,
Ik weet nog niet hoe ze hebben gereageerd, heb nog niet gekeken, ik denk niety dat ik er nog op ga reageren, ik ben denk ik wel duidelijk geweest.

Ik vind het wel kut dat ze jou in het kwaaie daglicht zetten, als er iemand is die de boel graag aan het schijten wil brengen dan ben ik het wel, en niet jij.
Niet dat ik graag mensen wil kwetsen, maar ik heb gewoon nou eenmaal andere kijk op dingen, daarom loop ik ook altijd te mauwen over van alles, maar bedoel het eigenlijk niet echt kwaad.

Diep van binnen ben ik best wel lief hoor, ik breng het alleen zoals ik het denk, en denk niet altijd na over hoe ik mijn standpunt duidelijk kan maken, zonder dat ik daar mensen mee kwets. Daar kom ik altijd later achter, en dan denk ik oe kut, dat had ik beter anders kunnen doen.

Ik vond het ook wel lief dat Phira ergens schreef dat jullie mij wel beter kennen, neemt niet weg dat ik best grof ben geweest, maar deze keer heb ik echt geen spijt van mijn aktie.

Weet al niet meer wat je hebt geschreven, zit er nog best vol van, en ben ook nog beetje kwaad. Diep zuchten en hopen dat ik vannacht gewoon kan slapen.

Ik vind het in ieder geval wel goed dat je er iets van hebt gezegd.
X

Ik wilde wat schrijven maar hou me in, Kirsten ik ga jou hiermee lastig vallen, en hou dit wel schoon.
X
Kirsten here I come.
X

Ben dus helemaal niet op de hoogte totdat ik een 'boze' mail van Kiekje krijg haha. Zal morgen alles eens bijlezen. Vandaag geen tijd......

Terug
Bovenaan