Voor Kiekje

He,

Las net je  reactie op  het beroemde fiets-topic op het VJ2007 forum!
Ik moet er wel om lachen hoor, ik ben nog netjes gebleven! De dames daar zijn niet zo makkelijk als hier heb ik begrepen, ben dus  benieuwd hoe ze op jou bericht reageren.  

Maar er zijn er dus al meer die gaan fietsen, heb je dat gelezen?

Groetjes, Marieke

Marieke,

je hebt weer je berichtje op het voorjaarsforum gezet!

De meesten die hier gaan fietsen hebben een fietskar of een baby-mee, dus die gebruiken tijdens het fietsen gewoon de max-cosi. Daar zijn die dingen voor!

Misschien is het handig als je je berichtjes op je eigen forum plaatst en als je mijn reactie wilt weten, lees dan even het topic doe even normaal.

Groetjes Ilona

Ja verkeerde forum...geeft niks hoor, ik ben ook niet zo makkelijk, hihi.
Wij zijn erg van de vrede en gezelligheid, vond de ractie van Kiekje dus ook niet echt netjes, volgens mij was de boodschap toch wel duidelijk: fietsen in het zitje is levensgevaarlijk, ik denk dat de betreffende mama dat nu wel begrijpt.
Gr Irene

Ben ook geen ruziezoeker hoor,en heb overigens niets tegen de bakfietsen of maxi-cosi dragers, hebben we zelf ook nog naar gekeken,

Sorry dat jullie vonden dat ik het niet zo had mogen brengen, maar de veiligheid voor dat kleintje staat bij mijn voor op!

Gr. Marieke

Ik viel nog niet eens zo over jouw woorden, meer over die van kiekje. Maar je zei dat er hier meer mensen fietsen, ja dat klopt, alleen doet niet iedereen zijn kind in het voorzitje, dus de meeste mensen doen het veilig. Ik vind trouwens wel dat iedereen hier kan zeggen hoe zij ergens over denkt, maar we moeten allemaal even nadenken over de manier waarop dat gebeurd (in reactie op wat je schreef op het zomerforum)

gr. Ilona

Terug
Bovenaan