Voor Kiki(en alle anderen die wachten op hun NOD)

Hoi Kiki,(en alle anderen die wachten op hun NOD)
Hoe is het met je? Voel of merk je al iets? Ik heb af en toe steken in mijn buik,maar had dit vorige maand ook zo en was ik niet zwanger. Verder is mijn temp laag...36.6
Vorige maand was ie wel hoog na mijn eisprong. Weet wel zeker dat ik een ei gehad heb,want heb een ovulatietest gedaan en die was positief.
Snap er niks meer van,en het enige wat we kunnen doen is wachten...Misschien is het ook wel fijner als ik nu niet zwanger ben,ga 11 juni trouwen en dan ben ik misschien erg misselijk of gebeurt er iets met het vruchtje omdat ik zo gestresed ben...ik maak mezelf vanalles wijs.
Nou ik hoor het wel van je (en de anderen) en veel succes.
Liefs Esther
 
Hoi!

Ik heb een vraagje omdat ik ook net met ovulatietesten ben begonnen. Wanneer had jij een positieve test? Als dat gister was, zou het volgens mij nog steeds kunnen kloppen dat je net je eisprong hebt gehad!
Want in 'mijn' bijsluiter staat dat bij een positieve test de eisprong binnen 24 a 36 uur is te verwachten. Als je daar dan nog bij optelt dat je tempstijging pas 1 of 2 dagen na de eisprong komt, zou het heel goed kunnen dat je morgen pas een hogere temperatuur hebt.....

Groetjes, Juul
 
Hoi Esther,

Ik heb ontzettend zere borsten! Ik had vanmiddag het idee dat ik ze voelde groeien, niet echt fijn als je les staat te geven...Verder heb ik in mijn buik wel af en toe een krampje en ben ik wel regelmatig misselijk, maar dat heb ik al zoveel gehad dat ik er niet meer zo in geloof (hopen doe ik natuurlijk wel!!!) Aan mijn afscheiding te zien heb ik mijn ei gehad en aan de pijn afgelopen donderdag (dag 15) te voelen was het toen. We hebben in iedere geval goed geklust, dus daar kan het deze keer niet aan liggen...
Wat raar dat je temp niet omhoog is gegaan! Volgens mij moet die altijd, bevrucht of niet, hoog blijven tot aan je ongi! Ik duim voor je dat ie morgenochtend omhoog is geschoten en dat het helemaal goed zit.
Tot gauw, liefs Kiki
 
Hoi Juul en Kiki,
Ik had woensdag een positieve ovulatietest,dus binnen 48 uur(staat op de bijsluiter) vind je eisprong plaats. Dus dat is uiterlijk vrijdag/zaterdag dus zou mijn temp vanochtend hoog moeten zijn. Maar ik pin me niet vast op mijn temp,er zijn genoeg redenen te bedenken waarom hij niet klopt. Er zijn genoeg artsen die het geen goede methode vinden,en ik temp niet elke dag op hetzelfde tijdstip....wel voor het opstaan.
Nou Kiki,ik hoop echt voor je dat het raak is! En ook voor jou natuurlijk Juul!
Ik hoor het graag van jullie!Liefs Esther
 
Terug
Bovenaan