voor Kiki, Femmy en El

Bedankt voor jullie reacties!! Ik dacht echt deze maand er minder mee bezig te zijn, maar ik kan bijna nergens anders meer aan denken, hopen dat dit niet te veel invloed heeft.....Soms word ik er wel een beetje gek van, hoor. En inderdaad al die zwangere vrouwen die je nu tegenkomt, het lijken er in een keer wel heel veel. Maar we hebben deze week heerlijk vakantie, dus in ieder geval de stress van het werk heb ik niet en we kunnen klussen wanneer we willen, echt ideaal als je in je vruchtbare week zit, althans dat hoop ik. Mijn borsten beginnen al aardig pijnlijk en groot te worden, zoals gewoonlijk na/rond de eisprong, dus ik verwacht hem elk moment of hij is al gesprongen, we hebben in ieder geval genoeg geklust, daar zal het niet aan liggen en we gaan lekker verder. Ik vind het echt allemaal superspannend. Mijn man zegt wel eens: denk er toch niet zoveel over na. Nee, maar er gebeurt vanalles met me en ik voel vanalles, het ondergaat de vrouw. Mannen....maar verder kan ik er met hem wel redelijk goed over praten, hoor. Gelukkig maar. Hij begint nu ook wel wat vragen te stellen en de maybebaby te bekijken. Jullie zullen dit wel herkennen, of niet? Maar ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden, daar kan ik lekker alles kwijt.
Hoe zit het trouwens met (rood) vlees eten, moet je daar direct al mee uitkijken als je zwanger wilt worden of alleen als je zwanger bent. We zijn vanavond heerlijk uit eten geweest en toen vroeg ik me dat af.

Goed, dit moest ik even kwijt. Ik ben vast niet de enige die er zo mee bezig is, ik vind het ook allemaal zo lang duren, die hele cyclus.....

Ik lees trouwens dat heel veel vrouwen die stoppen met de pil zich ongeveer na een maandje heel goed voelen, minder last van stemmingswisselingen en alle andere verschijnselen. Ik heb het idee dat het bij mij alleen maar erger wordt. Ik voel me echt heel vaak down en zie het dan niet meer zitten. Heeft iemand hier ook ervaring mee??? Ik had echt gehoopt dat ik hier minder last van zou hebben, maar het lijkt alleen maar te verergeren.

Nou zal ik echt maar stoppen, dit verhaal wordt anders veel te lang. Wat kunnen vrouwen toch praten he.......

Iedereen succes met klussen!!!

Liefs Nikki

Hoi Nikki,

Ik heb ook varenstructuur hoor..al 2 dagen..maar vraag mij af of hij echt betrouwbaar is? Ik zit op dag 14 van mijn cycles en mijn vorige cyclessen duurden 40 dagen, dus reken nog nergens op...We klussen al om de dag, dus daar kan het niet aan liggen!!

Suc6 met klussen

Liefs moi

Hoi Nikki,

Ja erg he, al die dikke buiken! Ik werk op een school en ik zie elke morgen zo'n zwangere moeder voorbij schuiven, vreselijk frustrerend. Ik heb ook nog steeds last van de afkickverschijnselen van de pil, nu al ruim 9 weken. Vooral pijn in mijn buik en misselijk. Mijn stemmingswisselingen zijn nu wat minder geworden (gelukkig voor mijn vriend en de kinderen in de klas). Met rood vlees moet je uitkijken, stel je voor dat je stiekem zwanger bent...
Liefs Kiki

Terug
Bovenaan