voor Kiki

zo ben ik weer! gave grap over een buisje in de stembanden tegen vals zingen! Door mijn 2 april viel het bij mij gelukkig mee met de grappen. Pas om 3 uur heb ik toegegeven dat het toch 1 april was. Brn benieuwd hoe vaak morgen "1-april-met-verlengsnoer" langskomt...
Ik denk dat ik toch gewoon ongi aan het worden ben. Heb vanochtend nog een beetje bloed verloren en om 10 uur maar een tampon ingeplugd: bang voor lekkage (heb je geen last maar van als je 1 keer raak hebt geklust, hihi). Ik heb nog niet durven kijken hoe die er nu uitziet.
Met vriend gaat het maar zozo, maar ik denk dat er voorlopig toch nog niet zoveel te klussen valt. Tegen de tijd dat het weer kan, hoop ik dat hij zich ook weer goed voelt!

Liefs Kiki

Ja sorry hoor, daar moet ik me ook niet mee bemoeien. Maar ik heb daar zelf behoorlijk mee getobd, een half jaar geleden. Toen had ik dit forum nog niet ontdekt en ik was ontzettend bang om kansen voorbij te laten gaan (ik ben al behoorlijk op leeftijd weet je). En als je juf bent, wil je je kennis graag delen hè! Achteraf gezien geen reden tot paniek over gemiste kansen, want ik heb ze evengoed gemist, maar ach.
Hoe is het met jou zo nu, anderhalf uur later?
Ik heb kriebels aan de linkerkant, vlak boven mijn lies, wat kan dat nou weer zijn??

Liefs el.

Heb net gesport, dus lees je berichtje nu pas. Ik denk dat ik gewoon ongesteld aan het worden ben, nou ja alweer 9 dagen gewonnen ten opzichte van mijn vorige cyclus: die was 12 dagen, nu 21! Heel netjes 3 weken, nog 1 weekje erbij en ik ben een gemiddelde vrouw ;-)
Ik ben 27 en wij proberen nu voor ons 1e kindje en jij? Die kriebels in je lies klinken wel vreemd. Een collega van mij voelde haar eisprong alsof er een belletje in haar buik zat dat knapte. Zou dat het kunnen zijn?

Ik ga lekker slapen, ik hoor morgen wel weer van je!

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan