voor kiki

Hoi Kiki,

Hoe gaat het met je? Bedankt voor jouw reactie op mijn berichtje op het andere forum.

Ook ik ben op ieder forum te vinden hoor!! Ik ben gewoon super nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat! En ik steek een hoop op van al jullie verhalen!! Soms schrik ik er wel van hoe vaak het mis gaat tijdens de eerste maanden. In mijn nabije omgeving heb ik dit nog niet meegemaakt en hier lees ik het erg vaak. Het lijkt mij zo verschrikkelijk dat je hele droom en geluk aan diggelen valt!!De nachtmerrie van ons allemaal op dit forum!

Jullie gaan straks ook de klus-periode weer in he??? In mei leggen alle vogels een ei....dus ik hoop dat dit voor ons allen ook geldt meiden!!!

Liefs moi xxxxx

Hee Moi,

Leuk je weer eens te spreken! Ja, wij zijn ons aan het voorbereiden op de volgende klusperiode (mannetje aan de Zink-tabletten gezet, schijnt goed te zijn). Het was wel een hele rare ongi deze keer, maar ik ga niet testen! Als er toch iets aan de hand is dan merk ik het met de volgende NOD wel, ik laat me niet meer gek maken!
Ik schrik er ook van hoe vaak het mis gaat. Ik weet niet of ik wel regelmatig op het forum blijf als ik zwanger zou zijn. Ik zou elke keer weer schrikken als het bij iemand misgaat (doe ik nu al).
Jullie moeten volgende week toch weer naar de gyn? Spannend hoor! Ik blijf wel meelezen daar, dus ik kijk wel wat hij/zij te vertellen had!

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan