Voor kiki

Hallo

Inderdaad weer een paar dagen vrij, heerlijk. Nou ja, voor mij maar een dag extra want vrijdags heb ik al vrij. De formatie is bij ons eindelijk rond. Heb volgend jaar groep 1/2 weer en 1 ochtend in de week doe ik IB. ik werk maandagochtend, dinsdag, woensdag en donderdag. Hoop dat het nu een lekker jaar wordt. Het was dit jaar mijn eerste jaar op deze school.

En trouwens bedankt voor de tips. Wel goed om te horen dat je niet de enige bent die het zo ervaart.

He nog even een vraagje voor jou? Hoe doen jullie het met RT op school? En werk je ook een hele week? Mag ik weten waar je ongeveer werkt?

Veel liefs Janine
 
Hoi!

Ik werk fulltime en hou volgend jaar ook groep 3/4. Wij hebben door een foutje in de berekingen de afgelopen jaren dit jaar van het bestuur opeens 2 fulltime plusleerkrachten erbij gekregen. Dat betekent dat ipv geen enkel uurtje RT, elke bouw 1 of 2 ochtenden RT krijgt ingeroosterd en in mijn bouw mag ik dat doen!(onze bouwen zijn kleuter- onder- midden en bovenbouw). Waarschijnlijk vervalt het jaar daarop weer al die extra tijd, maar goed, volgend jaar kunnen we er van profiteren. Ik werk nu zo'n 5 jaar, eerst een half jaar 3/4, toen een jaar 3 en nu alweer 3 jaar op dezelfde school 3/4. Ik werk in Utrecht op een erg leuke school waar ik het heel erg naar mijn zin heb. Ik vind fulltime werken best zwaar, maar we willen zo veel mogelijk sparen voor als we een kindje zouden krijgen, dus tot mijn zwangerschapsverlof (wanneer dan ook) werk ik de hele week.
Leuk dat je gaat IB-en. Doe je dat dan alleen voor je bouw of voor de hele school (dan is 1 ochtend wel een beetje weinig, of niet?)
Ik hoor het allemaal wel weer, ik ga nu even terug naar mijn bezoek.

Liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan