hoi Janna Nienke,
Ik heb al vrij uitgebreid bij het berichtje van El geschreven, maar kijk hier nog even om te zien of ik daar jou vragen beantwoord heb.
Waarschijnlijk valt het mij alleen op omdat ik er van boven op kijk. Maar net viel het mijn vriend (3 dagen weggeweest voor kamp) ook op. Andere mensen zien het inderdaad nog niet denk ik, of ze denken hooguit: goh ze heeft ook een keer een pushup-bh gekocht!
Wij hebben 2 juli vakantie, erg vroeg vind ik. Cito's waren bij mij redelijk goed gemaakt, op een paar verwachte uitschieters na dan. Ik heb een jongetje in de groep die nu groep 3/4 in 1 jaar doet. Hij heeft zowat het beste gescoord van iedereen! heel stoer.
Wij zijn naar OudValkeveen (Naarden) geweest, erg leuk. De kinderen kunnen daar heerlijk hun gang gaan en vermaken zich prima. Had je gehoord dat Raoul Heertje, die cabaretier, er toen ook was? ELke keer dat ik hem zag had ik de neiging hem te groeten...
Wij gaan 2 weken naar Frankrijk, normandie en bretagne. We weten nog niet wanneer hangt ook een beetje af wanneer ik bij de verloskundige terecht kan/moet!
ik voel me vandaag wat minder, erg moe en veel misselijker. GElukkig niet continu! En veel steken in mijn borsten, van binnenuit.
Ik spreek je later weer, moet nou even borrelen (met spa) met een stel vrienden, liefs Kiki