Voor Kimmar

A

Anoniem

Guest
Bij de stelling van Jacqueline schreef je:

Alleen komt er nu voor mij nog een angst erbij...m'n ex man (klinkt zo gek nu, maar ja zo is het nu eenmaal). Ik weet gewoon dat hij mij het leven zuur gaat maken en alles gaat doen om de kinderen van mij af zou willen nemen, en daar staat niks of niemand voor in de weg...ik zit nog af te wachten wat er precies gaat gebeuren of zijn in hechtenis verlengd wordt ja of te nee. Dus mijn tasje met spullen staat hier gereed en morgen vroeg weet ik meer....zucht

Ik wilde je even heel heel veel sterkte wensen voor morgen (of wanneer dan ook , dat hij weer vrij komt). Je hebt iets ongelovelijks moedigs gedaan maar het blijkt wel dat je dan nog niet zomaar uit de situatie bent.

annemieke

Dank je wel..
Ik zit nu nog steeds in spanning wat er nu dus gaat gebeuren.
Maar doordat ik deze stap genomen heb, begint het eigenlijk nu pas...
Echt hij is echt knettergek, en dan kan je je afvragen waarom ben je bij hem gebleven.
Angst, schaamte, altijd nog geloven dat het misschien toch een keer goed komt, je wordt gewoon gebrainwashed
Hij zou niet rusten zonder dat hij wraak op mij heeft genomen.
Gelukkig heb ik heel veel steun van mijn familie, maar ook van zijn familie, juist omdat zij weten hoe hij is. Ze zijn hardstikke trots op mij dat ik de stap heb durven nemen!
Mocht het zover moeten komen dan vormen we één blok en we gaan er alles aan doen zodat ik de volledige voogdij over de kinderen krijg.

I will keep you all intouch

liefs kim
en mijn mooie mannetjes kevan en delano

Hoi,
ik ken de geschiedenis niet maar wanneer ik jullie twee berichtjes lees is al genoeg om te begrijpen dat de situatie heel naar en bedreigend is.

Ik hoop dat het voor jou en je twee mannetjes goedkomt.

Heel veel sterkte.
Renske mv Isa&Meike

Ja ook vanuit hier heel veel sterkte en moed gewenst!!!!!!!!

Nog een keer heel veel sterkte meid!
Je komt er wel, daar ben ik echt van overtuigd!

Ik denk aan je!

Heel veel liefs en een dikke knuffel voor je mooie mannetjes!

Ook vanuit hier een dikke knuffel en veel sterkte voor de komende tijd.

Liefs sandra

Heel erg goed,..
laat je niet gek maken en als je je door zijn manier van praten bedreigd voelt gewoon weer aangifte gaan doen. Maar dan van bedreiging.

Als je leefsituatie straks ondraagelijk door hem wordt gemaakt kun je denken aan een straat verbod. Wat ook werk is als je het voogdijschap gaat aanvechten met een advocaat je familie en vrienden een verklaring laten schrijven waarin hun "negatieve" bevindingen verwoord staan jegens je exman. Het moet natuurlijk wel betrekking hebben op zijn aggressief gedrag, natigheid etc.. Het moeten dus concrete en op waarheid beruste feiten zijn waarmee de rechtbank kan aantonen dat hij niet in staat wordt geacht zijn kinderen op een normale manier te kunnen opvoeden.

Als je dus kunt aantonen dat meerdere mensen zijn opvallende gedrag hebben waargenomen sta je super sterk!

Ook niet vergeten bij de politie een "afspraak op persoon" te laten maken. Waarschijnlijk zal dit wel al gebeurd zijn, maar vraag het toch even na.

Dit houd in;

Normaal staan alle gegevens en situaties uitgebreid genoteerd. Bij melding kunnen wij dus nooit alle "oude" registraties gaan uitgebreid gaan doornemen omdat het teveel tijd kost. Wel krijg je te horen of iemand bekend is in het systeem en waarvoor.
Rest lees je later bij.

Als er een afspraak op persoon wordt gemaakt wordt er een extra melding in de pc gezet met een kleine beknopte reden waarom er alert gereageerd moet worden bij een melding. Bv in jouw geval; Man komt die en die dag vrij wegens huiselijk geweld. Vrouw is bang voor represailles. Graag alert reageren bij melding!

Dus zodra jij naar het politiebureau belt en je naam zegt en waarvoor je belt komt er na het invoeren van je naam of adres meteen een pop-up in het scherm met bovenstaande tekst. Men weet dan dat er met grote spoed heen gereden moet worden ivm de ernst van de zaak..

Doe me een plezier en vraag bovenstaande eens na.. Dan zit jij een stuk meer ontspannen en wij hier ook!

Ik wens je erg veel sterkte..

Esmé mv Kay

Meis,

Ik wens jouw en je jongens heel veel sterkte en kracht in de komende periode. Ik vind je een super sterke vrouw en je mag zo trots op jezelf zijn dat je deze moeilijke maar noodzakelijke stap hebt durven zetten.

Lieve groeten Nanda, mv Tess

Terug
Bovenaan