Voor Kimmar..

A

Anoniem

Guest

Hoi!

Ik vroeg me af hoe het nu met jou, jullie gaat?
Red je het allemaal een beetje? Hoe staan de zaken er voor?
Denk vaak aan je hoor..  (op een goede manier dan hè)

Esmé mv Kay

Hoi Esmé,

Wat lief dat er je om vraagt  en aan me denkt.
Met mij gaat het ja, om eerlijk te zijn goed. Ik kan weer lekker mezelf zijn, hoef niet op mijn tellen te passen. De kinderen kunnen vrij spelen, en we hoeven niet op de klok te kijken, en dan denken van oeh help papa komt zo thuis.
Maar je tuurlijk zijn er ook momenten dat je denkt van doe ik het allemaal wel goed, krijg ik straks niet het verwijt van de kinderen, van jij hebt mij mijn vader ontnomen.
Elke stap die ik nu neem denk ik wel 100 keer over na.

Gister heb ik een rechtzaak gehad mbt de voorlopige voorzieningen en alimentatie, waarvan eigenlijk de uitspraak gedaan zou worden uiterlijk 2 juli. Mijn advocaat heeft gevraagd of de zaak eerder uitgesproken kan worden ivm het feit dat hij morgen voorgeleid wordt.
Ik kreeg vandaag al het verlossende telefoontje.
Ik ga zo lekker een gebakje halen voor mij en kevan en voor delano, want de kinderen zijn volledig toevertrouwd aan mij, wat dus betekend, als hij vrijkomt kan hij de kinderen niet opeisen, niet van school oid halen. Zijn omgangsregeling is ook afgewezen, vanwege het feit dat een hvb geen goede en vertrouwde omgeving is om kinderen van zo'n jonge leeftijd te ontvangen.
Alimentatie is afgewezen, omdat hij op dit moment geen bron van inkomsten heeft, terwijl zijn werkgever wel voorgesteld heeft om evt. vakantiedagen uit te betalen. Die kosten verhaal ik wel weer;)

Ben voorlopig ff helemaal happy en verder is het afwachten.

Knuffeltje van mij en mijn mooie mannetjes

Dat is nog eens goed nieuws!!
Super dat je het al zo ver voor mekaar hebt. Een verwijd zal je nooit krijgen van je kinderen als ze eenmaal de leeftijd hebben om de reden van je vertrek te begrijpen.
Ze zullen eerder héél trost zijn op hun mama!!

Nogmaals heel fijn dat je je weer lekker in je vel begint te voelen, en die twijfels gaan verzelf wel over in zekerheid!

Sterkte!!

Esmé  mv Kay

Hey,

Was ook even nieuwschierig. Gelukkig heb je positief nieuws gekregen, hoe kan het ook anders. Ben blij dat het weer beter gaat.

Liefs,
Nelly.

Super geweldig nieuws zeg! Geniet van je gebakje en van je kids natuurlijk!!

Oe,.. zo'n overheerlijk bananengebakje had er hier ook wel in gegaan hoor,.. Mmmm!

Smul ze!!

goed nieuws in een moeilijke situatie! Het lijkt me voor jou heerlijk dat je niet continue op je tellen hoeft te passen.

Annemieke

Heel positief nieuws voor jullie, ondanks het een rotsituaties is.
Je kids zullen je niets verwijten hoor, inderdaad als ze het straks begrijpen zullen ze eerder trots zijn.

Geniet van je kids en je gebakjes hihi

Pauline

Terug
Bovenaan