Voor Kimmar!

A

Anoniem

Guest
Hoi Kim,

Ik zie net tijdens het bijlezen jou naam staan, ik ben niet zo actief maar had 'm al een tijdje niet gezien.
Hoe is het met je? en met je mannetjes?
Ik hoop dat alles goed gaat!!!

groetjes Danielle.

Lief dat je het vraagt.

Ik ben sinds 2 weken weer aan het werk, volgende week weer volledig.
Moet zeggen dat het aardig goed gaat hoor. Ik heb hem nog geen enkel moment gemist. En er komt nu eindelijk schot in de zaak.
Volgende week samen met buro voor slachtofferhulp een schriftelijke verklaring opstellen, 13 augustus een gesprek met de officier van justitie en dan de dag later dus de 14e is de rechtzitting.
Volgende week zijn de 2e 30 dagen verlenging weer verlopen en ik denk dat hij zowiezo to de tijd van de rechtzitting vast blijft zitten
Het huis komt eindelijk te koop te staan het wachten is op de handtekening van hem, maar dat duurt weer dagen. Eerst naar mijn advocaat dan naar de zijne dan naar zwolle dan weer terug... jaja er zijn kortere wegen naar rome;)

Kevan heeft moeilijke momenten, waardoor hij soms in huilen uitbarst, ik moet zeggen dat dat eigenlijk alleen gebeurd nav een kaartje die "hij"stuurt ed. En ja delano is nog te klein om het te kunnen snappen.
Ik zit nu de komende 2 dagen ivm praktische redenen bij mijn ouders, scheelt me 3 dagen op en neer rijden van deventer naar apeldoorn, kevan heeft nu namelijk vakantie van school.

liefs kim de trotse mama van Kevan & delano

Fijn om te horen dat het een goed gaat met jullie, wat een heftige situatie waar je in zit meid. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk schrok toen je de eerste keer je verhaal vertelde.
Kan me voorstellen dat het voor je oudste zoonje moeilijk is,  op zijn leeftijd beseft 'ie al stiekem heel veel natuurlijk.  
Zo'n proces duurt ook zo lang, ik hoop voor jullie dat het vlot gaat en jullie met z'n drietjes een nieuwe start kunnen maken.

liefs Danielle.    

Het laatste nieuws...
Hij komt maandag vrij!! Wel onder bepaalde voorwaarden.
Waarodner geen contact met mij zoeken, en de kids zien onder toezicht van een vertrouwens persoon die ik aan mag stellen.
Ben dus bezig met spulletjes pakken en vertrek maandagochtend naar mijn ouders...

pffff... Zullen wel spannende dagen voor je zijn zeg..
Kijk je er niet tegenop?

Heel veel succes!!

Esmé mv Kay

spannend zeg hopelijk laat hij je een beetje met rust.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan