voor Kimmar

A

Anoniem

Guest
Hey,
Ik zie je topic over het navel/water-breukje nu pas.
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar wil je toch mijn verhaal even vertellen...
Onze oudste kreeg toen hij ongeveer 2 was ook ineens een vergroot zakje.
Wij dus ook naar de dokter en die constateerde een waterbreukje.
Het zou vanzelf over gaan en was niet pijnlijk,zei hij.
Pijnlijk was het inderdaad niet,maar het ging niet weg,en zijn balletjes hingen soms bijna tot zijn knieen.
We zijn toen opnieuw met Giovanni naar (een andere)huisarts gegaan en die vertelde dat het bijna nooit vanzelf verdwijnt!
Vorig jaar is hij eraan geopereerd,mede omdat hij naar school gaat en dus ook gymles heeft en dan moet douchen,ik was bang voor pesterijen omdat het er gewoon raar uit zag.
De operatie duurde ongeveer een half uur en nu zijn zijn balletjes weer normaal.
Hij heeft een litteken in zijn lies maar de grootte valt nog wel mee...komt later wel haar denk ik dan maar,haha.
Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.
Groetjes Tanja

Hoi Tanja,

Tuurlijk heb ik iets je verhaal;)
Vind het fijn om ervaringen te kunnen delen met elkaar.
Had zelf al eea aan speurwerk op internet gedaan, en las ook dat het eigenlijk nooit uit zich zelf verdwijnt.
Heb dit ook bij de ha aangegeven.
Zij vertelde mij ook dat het een kleine ingreep zou zijn. Dus ze de vraag bij mij neerlegde of ik wilde dat er iets aan gedaan werd, zei ik ja. Maar goed er wordt dus nog getwijfeld tussen een lies/ waterbreuk,  dus eerst een bezoekje aan de kinderarts die er een kijkje aan gaat besteden as vrijdag.
Had nog wel een paar vraagjes aan je.
Is het bij je oudste gewoon een dag opname geweest? Of moest hij nog een nachtje ter observatie blijven. En heeft hij na de tijd er nog last van gehad? Bijvoorbeeld met lopen oid? Ik sta er natuurlijk alleen voor en ben een beetje benieuwd wat ik na die tijd kan verwachten.

Groetjes Kim

Hey hallo!

Het was inderdaag gewoon een dagopname,hij is om 08.30 geopereerd en we waren tegen een uur of één weer thuis.
Hij was eerst heel suf toen we thuis kwamen en hij heeft een paar uurtjes geslapen.
Heel veel pijn heeft hij niet gehad eigenlijk,alleen direct na de operatie maar daar heeft hij direct wat voor gekregen.
Ook kregen we pijnstillers mee naar huis.
Lopen ging iets moeilijk de eerste 2 dagen,maar hij kon het wel gewoon hoor,alleen wat voorzichtiger als normaal.
Hij moest de eerste week(geloof ik)heel rustig aan doen en niet springen,fietsen ed.
Nu is het natuurlijk wel een verschil wat leeftijd betreft,Giovanni was al 6 toen hij geopereerd is,dat is toch anders.
Maar al met al is het ons reuze meegevallen.
Als er nog vragen zijn dan lees ik het wel!
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan