Voor Kimmie en Jeannette2

Hoi Kimmie en Jeannette2,

Ik heb al een tijd niets meer van jullie gelezen?! Hebben jullie even een tijdje vrijaf genomen? Hopelijk gaat alles goed met jullie.

Kimmie jouw NOD is nu toch bijna? Spannend weer he?
En Jeannette is jouw ongi alweer over?

Met mij gaat alles goed. Hoop gauw weer wat van jullie te lezen!

Liefs Debbie

Hallo Debbie en Jeannette2,

Leuk om weer wat van je te horen, debbie. Gaat alles goed met je? Hoe voel je je, en begint het allemaal al een beetje tot je door te dringen?

Ik ben inderdaad even een tijdje niet op het forum geweest, een kleine break. Maar nu mijn nod er aan komt (of misschien al is geweest) begint het weer te kriebelen. Door mijn onregelmatige cyclus 1e 26 dagen en 2e 34 dagen zit mijn nod tussen 1 april en 8 april. Ik ben tot op heden nog niet ongesteld, heb steken in mijn zij en ik heb last van mijn tepels. Maar ik denk dat mijn lichaam mij net als vorige maand flink in de maling, dus ik laat het deze keer maar op mij afkomen.

Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als ik na het weekend nog niet ongie ben dat ik dan ga testen. Dus dan haal ik maandag een test en dan test ik maandagavond denk ik. Ik moet heerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat het raak is maar je weet maar nooit.

Nou dikke kussen Kimmie

Terug
Bovenaan