voor kimpansee

hoi, ik ben eigelijk nu voor de eerste keer bezig.Vorige maand ook al zonder gedaan, maar neit bewust.Nu wel, dag voor de eisprong geklust(ik voel de eisprong heel duidelijk)
Normaal ben ik stipt op tijd ongi, met misschien een paar uur verschil met andere keren.Heb sinds de pilstop in jan. een cyclus van 28 dagen.
ik moet wel zeggen dat ik normaal op dag 12 mijn ei voel, nu was het op dag 14.Dus wie weet wordt ik nu wel wat later ongi.Mijn temp was wel 37,3 vanmorgen.
Als ik morgen niet ongi ben ga ik een romed test doen, want ik wil niet zo lang in spanning zitten.Wed ik nu maar gewoon ongesteld, dan ben je van het getwijvel af.Maar goed, ik ga zo slapen dan gaan de uurtjes snel voorbij

groetjes francis
 
hoi francis

heb net een test gedaan (romed), en een heel dun streepje. heb over 4 dagen pas mijn nod maar kon me niet meer inhouden. heb nog nooit eerder een test gehad met een dun streepje dus hoop stiekem op meer....
je hoort het zeker, jij ook veel succes weer!!

xx kimpansee
 
ooo, goed joh, hopen dat het zo blijft!!!jij kunt zeggen dat je zwanger bent, GEFELICITEERD!!!!
Ik wacht toch nog even met testen tot morgen, ivm mijn latere eisprong.Maar ik ben dus nog steeds niet ongi!de hooop wordt wel steeds groter!

groet Francis
 
nou, ik durf nog niet te positief te denken!!!!
dus of je me kan feliciteren moeten we nog ff afwachten (ik hoop het zo....)
super dat jij ook nog niet ongi bent!!!
morgen testen....heel veel succes!!

xx kimpansee

laat ff wat horen ok!
 
Terug
Bovenaan