`Voor Kindjemaken!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
poging 3 voor dit berichtje

Hooi lotte,
Ik ga het nog een peer proberen om jouw vragen te bentwoorden!!

Bij mijn zoontje was ik al na 1.5 maand zwanger sinds stoppen pil!!!
ik merkte niet eens dat ik zwanger was, tot een vriendje van mijn zusje vroeg of ik niet zw. was (omdat ik al een week zere borsten had )
ik vind zwanger zijn het mooiste wat er is, vooral het schoppen
ik ben niet eens misselijk geweest,had alleen last van rug
de bevalling ging niet zo denderend, liep al 2 dagen met gebroken vliezen, geen weeen .
moest twee x hartfilmpje laten maken in ziekenhuis. op woensdag 5 november 2003 (uitgerekende datum!!!) werd ik ingeleid met weeen opwekkers, kreeg ween maar geen ontsluiting! savonds om 23.02 is justin met keizersnede geboren!

ik zat helaas niet op een roze wolk , de kleine bleef maar huilen en ik wist me geen raad meer.
hij had darmkrampjes en kreeg later een verstopping( we moesten met termometer ontlasting eruit pulken, hij kreeg laxeersiroop en probleem opgelost.
toen hij 9 maanden was had ik een postnatale depressie en kreeg medicijnen
sindsdien ging het beter. tot hij de waterpokken kreeg !!!!!
hij had het zooooo erg we zijn door een hel gegaan. hij heeft 9 dagen koorts gehad had wel honderden pokken , hij leek wel een krentebol!!!!!!!
hij sliep niet van de jeuk (wij ook niet dus!!) ik was super sago en moe en schreeuwde tegen vriend.ik was rijp voor gesticht!!
gelukkig ging het daana weer beter.

nu is hij een heerlijk ventje dat erg ondeugend is en kattekwaad uithaalt.
ik sta nu best sterk in mijn schoenen al zeg ik het zelf.
we zijn nu klaar om nummer twee te ontvangen(als dat wil lukken dan he?)

ik heb zelf de voorkeur voor een meisje  en mijn man een jongen

bij de zwangerschap van mijn zoontje wisten we dat het een jochie werdt, nu weet ik nog niet of ik het weer wil weten, ik denk het wel. het was in ieder geval handig.
nou hoop ik dat alles zo'n beetje beantwoord is.
ik heb de beknopte versie maar gedaan anders wordt het wel erg lang.

nou als je nog meer vraagjes hebt kun je ze gerust stellen.

liefs Prietje

quote: prietje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2006 09:22:47'));

poging 3 voor dit berichtje

Hooi lotte,
Ik ga het nog een peer proberen om jouw vragen te bentwoorden!!

Bij mijn zoontje was ik al na 1.5 maand zwanger sinds stoppen pil!!!
ik merkte niet eens dat ik zwanger was, tot een vriendje van mijn zusje vroeg of ik niet zw. was (omdat ik al een week zere borsten had )
ik vind zwanger zijn het mooiste wat er is, vooral het schoppen
ik ben niet eens misselijk geweest,had alleen last van rug
de bevalling ging niet zo denderend, liep al 2 dagen met gebroken vliezen, geen weeen .
moest twee x hartfilmpje laten maken in ziekenhuis. op woensdag 5 november 2003 (uitgerekende datum!!!) werd ik ingeleid met weeen opwekkers, kreeg ween maar geen ontsluiting! savonds om 23.02 is justin met keizersnede geboren!

ik zat helaas niet op een roze wolk , de kleine bleef maar huilen en ik wist me geen raad meer.
hij had darmkrampjes en kreeg later een verstopping( we moesten met termometer ontlasting eruit pulken, hij kreeg laxeersiroop en probleem opgelost.
toen hij 9 maanden was had ik een postnatale depressie en kreeg medicijnen
sindsdien ging het beter. tot hij de waterpokken kreeg !!!!!
hij had het zooooo erg we zijn door een hel gegaan. hij heeft 9 dagen koorts gehad had wel honderden pokken , hij leek wel een krentebol!!!!!!!
hij sliep niet van de jeuk (wij ook niet dus!!) ik was super sago en moe en schreeuwde tegen vriend.ik was rijp voor gesticht!!
gelukkig ging het daana weer beter.

nu is hij een heerlijk ventje dat erg ondeugend is en kattekwaad uithaalt.
ik sta nu best sterk in mijn schoenen al zeg ik het zelf.
we zijn nu klaar om nummer twee te ontvangen(als dat wil lukken dan he?)

ik heb zelf de voorkeur voor een meisje  en mijn man een jongen

bij de zwangerschap van mijn zoontje wisten we dat het een jochie werdt, nu weet ik nog niet of ik het weer wil weten, ik denk het wel. het was in ieder geval handig.
nou hoop ik dat alles zo'n beetje beantwoord is.
ik heb de beknopte versie maar gedaan anders wordt het wel erg lang.

nou als je nog meer vraagjes hebt kun je ze gerust stellen.

liefs Prietje

Heey hallo!!

Wat een verhaal....en dat is nog maar de korte versie !! Zo zie je maar dat t idd niet altijd even romantisch is als je je voorsteld.
Wel super dat jullie nu helemaal klaar zijn voor een tweede! Ik hoop voor je dat t dit keer wat 'soepeler' zal verlopen en dat t een meisje wordt !!
Heb je mijn onderwerp Chlamydia ook gelezen?  ga me nog maar niet al te druk erom maken maar t spookt toch stiekem door mijn hoofd af en toe...
Verder nog geen nieuws aan deze kant, bij jou wel? Heb volgens mij mijn eisprong nog niet gehad terwijl ik die wel al had verwacht...jij?? We gaan gewoon gezellig en (enigszins) geduldig verder en houden elkaar op de hoogte he?!!

Bedankt voor je toelichting en tot gauw!!

xxx

Terug
Bovenaan