quote: Zwolsenieuwe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2005 20:20:42&apos

);
Hallo Tebbe, Jeanette34 en kkimmm,
Tebbe van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! Ben erg blij voor je. Op naar het volgende forum en heeeeeeeeeeel veel geluk toegewenst en een fijne zwangerschap.
Ik hoop dat het rond strooien met hormoontjes ons, Jeanette 34 3n Kkimmm geluk brengt.
Jeanette34 en Kkimmm, balen dat de duiveltjes er weer zijn.
Ik ben nog maar net begonnen en ga nu voor ronde 3 (1e hummel) Ik hoop maar dat mn cyclus een beetje regelmatig blijft. Ik heb echter wel gemerkt dat ik mn ongi dagen minder heftig zijn dan toen met de pil. Terwijl ik in eerste instatie aan de pil ben gegaan vanwege de heftige klachten.
Wat ik me afvroeg, hoe zijn jullie partners er onder. Hoe reageren ze als je ongi bent?
Dames succes en laat ff weten wat de uitslag is de volgende ronde.
Liefs Mia
Hee Tebbe meid van harte gefeliciteerd wat een geweldig nieuws...
Meis geniet ervan en hou ons wel op de hoogte hé....
Hopelijk hebben de rondstrooiende hormoontjes een beetje geholpen..
En mogen wij wellicht mee naar het volgende forum....
He Mia en Kim...
Tja wij gaan weer voor de volgende ronde... voor mij nu ronde 7....
Helaas.... nieuwe ronde nieuwe kansen...
In het begin was mijn partner héél nuchter.. Hij wil net als ik héél erg graag kinderen.. maar als ik dan ongi werd had hij meer zoiets van ach.. "het komt wanneer het komt".
Nu merk hij wel dat ik er best moeite mee hebt en nu is eigenlijk het moment dat hij er iets opener over wordt...
En hoe reageert de partners van jullie...
Ik ben bijna van de rode duivels af en gaan dan weer voor het eggi...
Weten jullie toevallig jullie nieuwe nod alweer, en zullen we weer gelijk opgaan of niet....
In ieder geval véél succes met het klussen.
Liefs
Jeannette34