Voor Kletskoppie

Hoi Anke,
Hoe gaat het met je, je moest gisteren toch weer naar het ziekenhuis voor follikelmeting? Ik hoop dat ze nog niet al te hard doorgegroeid zijn, dan kun je het misschien nog rekken tot de inseminatie van woensdag. Of kunnen jullie toch nog op dinsdag terecht, er stond toch nog iemand die de datum onder voorbehoud had? Nou meid, ik ga heel hard voor je duimen dat het helemaal goed gaat komen deze poging. Dat heb je helemaal verdiend!
Liefs, Judith

Hoi Judith,

Wat lief dat je zo aan me gedacht hebt. Ik heb vandaag de inseminatie gehad, die vrouw is inderdaad opgeschoven naar morgen, mijn plekkie. In mijn berichtje staat het hele verhaal verder. Hoe is het met jou?

Liefs, Anke

Hoi Anke,
Mooi dat jullie toch dinsdag nog terecht konden! Dan heeft al het duimen misschien toch een beetje geholpen. Nu dus de twee lange wachtweken nog. Bij mij zit de eerst week er al weer bijna op, volgende week vrijdag kan ik testen. Die maandag daarop gaan we een weekje kamperen, hoop dat ik dan goed nieuws heb van tevoren! Nou, ik hou je op de hoogte en ga voor je duimen hoor.
Liefs, Judith

Hoi Judith,

Grappig dat we allebei na onze testdag op vakantie gaan! Wij vertrekken vandaag over 2 weken naar Tenerife voor 2 weken, heerlijk even ontspanning. Als ik zwanger ben kunnen we lekker samen gaan genieten van dat mooie nieuws daar, en als het niet zo zou zijn dan kunnen we er lekker even uit en hebben we afleiding van de teleurstelling. Komt mooi uit dus, hoe het ook loopt!
Ik voel me echt belabberd, ben heel erg down, labiel, verdrietig, weet ook niet waarom. Het lijkt wel alsof alles er nu ineens weer uit komt, alsof ik alleen op de wereld ben, echt heel erg balen! Ik hoop dat het nog van de pregnyl-shot komt en dat het snel weer weg trekt, want hier heb ik echt helemaal geen zin in! Pffff....wat duurt dat wachten toch lang he, jij mag iets eerder testen dan ik, maar toch duurt het allemaal veel te lang! Wat is jouw ervaring  sinds de IUI? Word je dan eerder ongesteld dan anders, of gewoon net als normaal? Mijn gyn zei dat het bijna nooit voorkomt dat het langer dan 14 dagen duurt, meestal juist korter. Ben heel benieuwd, vind het allemaal erg spannend!

Liefs, Anke  

Hoi Anke,

Wat heerlijk zeg, er straks even helemaal tussenuit naar de zon. Lekker alles even achter je laten en ontspannen. Ik kijk er ook echt naar uit hoor, zou leuk zijn als we vlak van tevoren nog goed nieuws hebben!
Ik herken je gevoel wel  van het down zijn. De eerste twee weken ben je zo gefocust op de ziekenhuisbezoekjes etc, maar als je in de wachtweken  komt, val je even in een gat en kun je niets anders doen dan afwachten. Hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Op dit moment voel ik me niet anders dan de vorige keren, maar het zou daarvoor ook nog wel wat vroeg kunnen zijn. Tot nu toe heb ik ook nog geen testje hoeven te doen bij de IUI's , meestal wordt ik de 14e dag na inseminatie ongi, 1 keer was het een dag eerder. Na deze poging heb ik er nog twee te gaan, daarna stelde de gyn voor om een kijkoperatie te doen en afhankelijk wat daar uitkomt gaan we hiermee door of verder met IVF. Ik hoop dat het allemaal niet zover gaat komen en van tevoren nog een positieve test heb! Ik zal je op de hoogte houden deze week en duim voor je dat je met supergoed nieuws de vakantie in zal gaan.

Liefs, Judith

Terug
Bovenaan