Voor Kleutermama

Hoi hoi,

Hoe is het nu met je? Heb je je kindje al gehoord met de Angelsound. Hopelijk is het een geruststelling voor je geweest.

Was even nieuwsgierig :)

Groetjes, Marijne

hoi marijne

nee ik kan hem niet vinden met de angelsound maar ik heb de alecto.... en die als je googled lees je verhalen van mensen die het harthje er nooit mee gevonden hebben .... dus mooie miskoop:S:S

hartje vandaag wel gehoord bij de extra co bij de verloskundige alleen mn baarmoeder lag schuin links lag ie navelhoog..... en daar zwom ukkiepuk hihi

wat voor angelsound heb jij???

daan

eeh, hij heet gewoon angelsound. Staat geen alecto op. Tis een soort hartje met een dop achterop die je op je buik moet houden. Er zit een koptelefoontje bij.

Gelukkig goed nieuws bij de VK vandaag. Lekker joh. Ben je nu weer een beetje gerust geworden?

groetjes, Marijne

ja bij mij is die dus rond met een dopje maar de mijne heet alecto/a baby sound en slechte referenties dus probeer het voorlopig niet want bij de vk lag de baby navelhoog en thuis hoor ik niks dusja zelfs niet eens mn eigen hartslag ....

ja maar was niet ongerust hoor alleen enorme last van koppijn maarja heb ik nog steeds helaas ligh al sinds 7 uur op bed ook haha

groetjes danielle

Ik heb er hier een waar angelsounds en daaronder jumper opstaat en ik hoor ook nog steeds niets... (16w5d) behalve geruis dus tja.
hopelijk ook dinsdag bij de VK wel wat te horen!

groetjes, Marij

Terug
Bovenaan