Voor Knuffelbeertje

Hoi Knuffelbeertje,

Hoe is het met je? Je nod komt er al snel aan he?! Hoe voel je je?

Zelf ben ik aan het wachten op mijn eisprong. Ik heb na de mk niet mijn oude cyclus terug vrees ik. Maar goed, hopelijk kunnen we snel gaan klussen en kan ik je volgen naar het zwanger forum!!

Nou meis.... sterkte de komende dagen. Ik duim voor je!!!!!!!

Groetjes Frederique

Hey lieve Frederique,
Wat ontzettend lief dat je er naar vraagt, de zenuwen gieren zo n beetje door mijn lichaam nu, heb net een test gehaald, en zit er stiekum aan te denken om m morgen vroeg te doen, maar weet niet of dat verstandig is, maar ja het is zo spannend, bij mijn vorige zs teste ik pas na 6dagen positief, dus mijn verstand zegt gewoon wachten , maar dat is niet makkelijk.
Op het moment weet ik eigenlijk niet goed wat ik allemaal voel, heb gister echt een jank dag gehad, en nu een ontzettende schoonmaak woede, wat ik dus altijd heb als ik ongi moet worden, maar bij mij kan je er wel de klok op gelijk zetten dat als ik hoofdpijn krijg ik de volgende dag ongi word. Bij mijn vorige zs had ik wel die andere ongi klachten maar heb geen hoofdpijn gehad, dus zolang die wegblijft heb ik heel veel hoop, normaal sta ik daar dan gelijk smorgens mee op en heb het de hele dag en de volgende dag is het weg en word ik ongi.Mijn gevoel is wel positief, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat je het zo graag wilt, dus met zekerheid kan ik niets zeggen.
Voor mijn zw had ik een cyclus van 26 dagen, ben nu mijn mk (gerekend een dag na mijn mk) precies naar 4 weken ongi geworden, dus ja , het is erg moeilijk te zeggen allemaal, denk dat ik ook wel wat symtoompjes heb,maar nog geen gevoelige borsten, en dat had ik wel heel erg de vorige keer. O wat erg zeg , die spanning, ben aan de ene kant erg bang voor de terleurstelling, en aan de andere kant ook ontzettend bang als het wel raak is,die angst zit er nou eenmaal in, en ik dnek dat dat wel zal blijven ook!Maar ik houd je op de hoogte hoor, en vind het echt super dat je aan me denkt en meeleeft, geweldig!!!
Nou jij gaat ook weer een spannende tijd tegemoed, zoveel mogelijk klussen als het kan he, en natuurlijk zal ik ook voor jou duimen en aan je denken, en succes met die testen van cb, hoop dat deze wel goed zijn, en dat jullie het op het goede moment doen!En dan komt het ergste het wachten....bah dat dat er ook bij hoord, hihihihi
En ik hoop natuurlijk dat je snel weer je oude cyclus terug hebt, nou ja liever niet natuurlijk, ik hoop dat je snel weer zwanger bent!!!!SUCCES
liefs knuffelbeertje

Hoi Knuffelbeertje,

Dat klinkt allemaal goed zeg al die kwaaltjes!!! Ik heb precies hetzelfde als jij. Als ik hoofdpijn krijg en een schoonmaakwoede heb dan word ik meestal de volgende dag ongesteld. Ik hoop zo dat je ongi weg blijft. Zag net een berichtje van Nienepien, die is misschien zwanger.. Hoop dat wij haar snel kunnen volgen naar het maart forum. Ik moet dan mijn eisprong wel snel hebben anders wordt het (hopelijk!!) een april kindje..
Ik heb nog steeds geen eisprong. Ik had voor mijn mk (net als jij) een cyclus van 26 dagen maar ik had nu voor de zekerheid al 28 dagen aangehouden.. helaas nog steeds geen eisprong (de CB geeft nog niets aan en als het wat aangeeft dan is dit 2 dagen voor de eisprong dus ik moet nog even geduld hebben ... (en dat is nou net niet iets wat ik niet ben haha).
Ik kan me voorstellen dat je nog niet wilt testen... al is die verleiding natuurlijk erg groot. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik 5 dagen voor mijn nod al testen maar je hoort vaak dat sommigen (zoals jij ook eerder) pas dagen na de nod kunnen testen. Ik duim in ieder geval voor je. Laat je het weten als je een test hebt gedaan? Die 3 minuten zijn dan altijd zo erg he?! En die teleurstelling als het negatief is... Bah, hopelijk hoeven wij dat niet meer te doorstaan!
Hoelang duurde het de eerste keer voor je zwanger werd?

X F.

Terug
Bovenaan