Voor Kreeftje

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen!!!

Ik las ergens jou vraag over de zwangerschapstesten, bestellen via internet. Ik heb effe nagekeken waar ik ze besteld heb(tja heb er al 6 in huis) Ha Ha !!
Ik heb ze wia www.babybrabbel.org en dan de link van premomshop. Daar staat dat voor België de zelfde post tarieven gelden als voor Nederland. Alleen duurt de verzending naar België twee dagen. Ik heb incl. verzendkosten voor 6 testen 11.75 euro betaald. Ik heb op dinsdag besteld, op donderdag was mijn betaling binnen(kun je nakijken op hun site) en op donderdag hebben hun het verstuurd, en op maandag had ik het binnen. Dus als je wilt bestellen, kun je dat het beste nu doen. Heb je ze zeker voor je op vakantie gaat in huis.
Suc6 enne ik wens je  veel suc6 met die 26 kids, ik hoop dat je veel behang hebt waar je ze achter kunt plakken. Is alleen niet zo'n mooi gezicht al die bobbels. Ha Ha

groetjes Doortje
ps ik ga vanmidag lekker shoppen met mijn moeder(heerlijk!!!)

hoi doortje,

Ik kon vanmiddag onverwacht eerder naar huis want er waren 2 kinds afgemeld, heerlijk!
ga lekker in de tuin werken! Niet teveel geld uitegeven hè, en bedankt voor de tip van de tesen!!

liefs kreeftje(uit eigen tuin, hihi)

hoi

bedankt voor die mooie roos, nogwel uit eigen tuin HIHI
Nou ik heb bh's gekocht en zo'n webcame geval, kunnen mijn hond en die van mijn zus met elkaar woeffen ha ha !!

Trouwens weet jij dat je handschoenen aan moet als je zwanger bent en in de tuin gaat werken. I.V.M toxoplasmose.
Mijn mannetje moet als ik zwanger ben ook het konijnenhok verschonen, en leuk dat ie dat vind(niet dus) Flappy is heel tam,maar van mijn kerel moet ze niets hebben, ze begint al met haar poten te slaan als hij langs het hok loopt. Dus dat wordt negen maanden lachen!!!
en pleisters plakken ha ha!!

groetjes Doortje

effe iets schrijven, anders verdwijnen we

vamorgen lekker alles gepoetst, en zo meteen naar mijn schoonmama BLÈ
Moet haar helpen met invullen van formulieren

Groetjes Doortje

vanavond maak ik denk ik weer een nieuwe nod lijst

Hoi Doortje,

Wat schrijven er veel mensen de laaste tijd hè. Als je een halve dag niet gekeken hebt moet je alweer 3 paginas terug kijken of zo!

Ik heb handschoenen aangehad met tuinieren, van die lekkere plastice, kleffe dingen, bah! Ik wist het eerst niet maar had er toevallig vorige week iets over gelezen.

Weet jij trouwens hoe dat zit met vitamine pillen. Ik gebruik altijd de pillen van het Etos merk, puur omdat ik niets te kort wil komen. Maar nu las ik dat je daarmee op moet passen en beter de pillen voor zwangeren kan nemen. Ben ik dus gaan kijken wat die kosten en die zijn me toch duur. Volgens mij kunnen de gewone pillen geen kwaad maar zeker weten doe ik het niet.

Kun jij ook al zo goed opschieten met je schoonma, haha. Ik kan die van mij meestal wel schieten. Nu heb ik het geluk dat zij opvakantie gaan de dag voordat wij terug komen dus dan ben ik bijna 4 weken van ze verlost YES!!
Nou ja, het is niet altijd vervelend maar 90 % van de tijd helaas wel!

Nou, ik ga nog effe genieten van het mooie weer.
oh ja mijn NOD weet je hè 24 april, ronde 4

Nou daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

liefs kreeftje

hoi hoi

Ja inderdaad een heleboel werk alles lezen, daarom probeer ik 2 keer per dag minimaal te kijken.
Wat die vitamine betreft weet ik wel zeker dat je op het moment dat je zwanger bent andere moet gebruiken. In de gewone vitamine zit namelijk teveel vitamine A enz. Met name die vitamine a kan slecht zijn voor de baby.(zit ook veel in lever enz, daarom mag je ook geen orgaanvlees als je zwanger bent)
Ik gebruike nu geen vitamines, alleen foliumzuur 0,5 mg, en op het moment dat ik zwanger ben, moet ik gravitamon of davitamon femnatal gaan gebruiken. Deze kosten 15,75 voor 100 en de davitamon 11.25 voor 60 tabletten bij het kruitvat. Maar mijn dokter had het erover dat in België nog een ander merk te krijgen was.
Trouwens in deze tabletten zit 0,4 mg foliumzuur, dus dit hoef je dan niet meer apart in te nemen. Ik weet niet wat jij daar voor betaald. Ik betaal voor 30 stuks van 0,5 mg  1.25 euro in de apotheek(zijn niet meer op recept).

Heerlijk he dat mooie weer, krijg ik nog meer de kriebels ha ha !!
Vanavond eten wij wokschotel, flink wat gember wortel ingedaan, dus...hihi!!
(effe ter info gember is goed voor de seksuele lust, oftewel potentie)
Je begrijpt natuurlijk wel dat hier dan nog effe flink geklust wordt, nee nog niet voor het echie. Moet mijn ongi nog afwachten, denk a.s maandag. Dat begint echt mijn eerste ronde.
Gisteravond plechtig en officieel  mijn laatste pil ingenomen.

Waar gaan jullie eigenlijk op vakantie, ik heb het ergens gelezen, maar ben het effe kwijt?

Groetjes Doortje

Hoi doortje,

Nou dan geef ik mijn vitamine pillen maar aan mijn mannetje, zal hij nog hard nodig hebben als we weer aan het klussen zijn!
We gaan 16 dagen rondreizen door Florida!! Niet in een camper of zo maar gewoon van hotel naar hotel, ik heb er echt enrom veel zin in!! Zo alleen echt klote zijn als ik de 24 ongi word want dan zijn we dus net daar en dat is geen pretje! Dat was eigenlijk voor mijn gevoel het enigste voordeel aan de pil: kwam het even niet uit...dan slikte ik gewoon door!

Maar goed, ik moet niet zeuren...de zon schijnt, het wordt lente en de nieuwe klusperiode begint weer...alle rede voor een grote smile  op mijn gezicht, toch!!
 Ik houd het vandaag lekker makkelijk met eten: broodjes gezond, heerlijk en zo klaar. Word altijd erg lui als het lekker weer is, heb dan echt meteen een vakantie gevoel!

Ik merk dat ik echt een beetje verslaafd word aan deze site. Ik MOET echt minstens 1x per dag kijken om te weten wat er allemaal gebeurd. Af en toe is het ook leuk om berichtjes te lezen van een paar paginas terug.

Wat zijn er echt super veel meiden zwanger geworden deze weken, echt ongelooflijk!

Mijn buurvrouw staat nu op "knappen" en iedere keer als ik thuis kom dan kijk ik of er een ooievaar in de tuin staat. Tot nu toe nog niets dus ik ben benieuwd!

Nou, ik ga er weer vandoor. Veel plezier met klussen en eet smakelijk!!

kreeftje

Terug
Bovenaan