voor kreeftje

A

Anoniem

Guest
Wat leuk dat je naar miami gaat.
Ga je een rondreis doen? Dat heb ik ook wel eens gedaan en dat was erug leuk.

groetjes Mariksa

Hoi mariska,

We gaan inderdaad een rondreis maken door |Florida en ik heb er ontzettend veel zin in. We gaan 16 dagen dus tijd genoeg om alles te bezichtigen en heerlijk te genieten.

groetjes kreeftje

hee wat leuk !!!!!!!

Wat wil je allemaal gaan zien en ga je met  een auto  of met een busreis?
Ik kan niet echt zeggen wat het leukste was want alles was even gaaf.
Gewoon dat sfeertje en het enthousiasme van die Amerikanen die echt willen dat je geniet.

Mag ik niet mee in je koffer stiekem?

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

We gaan zelf rondreizen met een gehuurde auto. Vind ik wel erg spannend ook in verband met de weg vinden en zo. We hebben wel een route gerkegen van het reisbureau maar toch...
We beginnen in Miami, dan gaan we naar Key West vanaf daar gaan we via de Everglades en Fort Myers beach  naar St. Petersburg . Van daar naar Silversprings en st, Augustine en van daar uit naar Orlando, waar we Disney World en Kennedy Space center bezoeken. Via Orlando gaan we weer terug naar Miami.

We hebben aardig wat kilometers voor de boeg, maar in 16 dagen is dat goed te doen!

Als je je heel klein kan maken pas je in het koffer, samen met Doortje want die gaat ook stiekun mee, haha

trouwens ik ben 27 en ga voor ons eerste kindje en we zitten in ronde 4. Ik moet 24 april ongi worden, wat dus betekend dat we dan in Florida zijn. Dat zou dus echt minder zijn. Niet alleen omdat ik dan weer niet zwanger blijk te zijn maar ook omdat ik het niet prettig vind om tijdens deze vakantie ongi te zijn!! Maar ja, we zien wel hoe het loopt.

Hoe zit het bij jou, zijn jullie al lang bezig en klusse jullie ook regelmatig (wij om de dag maar helaas mocht dat de vorige keer niet baten!)

groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Sorry dat ik zo brutaal ben, maar hier kan ik over mee praten, dus vandaar.
Ik heb voor twee jaar terug precies dezelfde reis gemaakt die jij gaat maken en ik kan je zeggen een reis die je nooit zal vergeten. Gaan jullie dan ook naar de everglades? met die krokodillen? ook een aanrader. Zo zie je maar weer dat er ook nog andere leuke dingen zijn om te bespreken toch?
Inderdaad zit je veel in de auto, maar op zich is het allemaal heel makkelijk te vinden, wel moet je dan alles goed lezen  anders kan je dus wel de weg kwijt raken. En altijd de deuren van je auto op slot doen of je nou ff ergens wacht of zo maakt niet uit altijd op   slot, is voor je eigen veiligheid, maar dat zullen ze je ook wel op het reisbureau vertellen.

In ieder geval ga er lekker van genieten, en ik hoop voor je dat je niet ongi word zodat je reis een nog leuker aan denken krijgt. Have Fun.

Groetjes Saskia30

Terug
Bovenaan