Hoi Mariska,
We gaan zelf rondreizen met een gehuurde auto. Vind ik wel erg spannend ook in verband met de weg vinden en zo. We hebben wel een route gerkegen van het reisbureau maar toch...
We beginnen in Miami, dan gaan we naar Key West vanaf daar gaan we via de Everglades en Fort Myers beach naar St. Petersburg . Van daar naar Silversprings en st, Augustine en van daar uit naar Orlando, waar we Disney World en Kennedy Space center bezoeken. Via Orlando gaan we weer terug naar Miami.
We hebben aardig wat kilometers voor de boeg, maar in 16 dagen is dat goed te doen!
Als je je heel klein kan maken pas je in het koffer, samen met Doortje want die gaat ook stiekun mee, haha
trouwens ik ben 27 en ga voor ons eerste kindje en we zitten in ronde 4. Ik moet 24 april ongi worden, wat dus betekend dat we dan in Florida zijn. Dat zou dus echt minder zijn. Niet alleen omdat ik dan weer niet zwanger blijk te zijn maar ook omdat ik het niet prettig vind om tijdens deze vakantie ongi te zijn!! Maar ja, we zien wel hoe het loopt.
Hoe zit het bij jou, zijn jullie al lang bezig en klusse jullie ook regelmatig (wij om de dag maar helaas mocht dat de vorige keer niet baten!)
groetjes kreeftje